İş yerinde her gün daha fazla rezil oluyorum , ne yapacağım?

İlk iş deneyimim olarak referans ile kurumsal bir şirkette başladım 1 yıldır çalışıyorum. başlarda performansım iyiydi ancak git gide baskı ve mobbingi görünce performansım azaldı, dışlanmaya başladım. bana verilen görev , operasyonel işler kısmında oldu hep kendimi geliştiremedim. Toplantıya giriyoruz, uzun bir metin var mesela Özge oku bunu diyor , ne anladın filan onu bile anlayıp yorumlayamıyorum
aptal bir insan değilim. Öğretmenlik mezunuyum zaten ama burda böyle oluyr
Benim pozisyonumda bir kız girdi işe daha 5 aylık benden çok daha iyi bir performans sergiliyo sürekli aferin alıyor filan ben iyice köşeye sıkıştım destek olan yok yönetici deseniz benimle dalga geçme eğiliminde sürekli
Ne yapacağım gerçekten bilmiyorum ruhen yoruldum
Güncellemeler
+1 yıl
2356
İş yerinde her gün daha fazla rezil oluyorum , ne yapacağım?
Cevapla