İlk iş deneyimim olarak referans ile kurumsal bir şirkette başladım 1 yıldır çalışıyorum. başlarda performansım iyiydi ancak git gide baskı ve mobbingi görünce performansım azaldı, dışlanmaya başladım. bana verilen görev , operasyonel işler kısmında oldu hep kendimi geliştiremedim. Toplantıya giriyoruz, uzun bir metin var mesela Özge oku bunu diyor , ne anladın filan onu bile anlayıp yorumlayamıyorum
aptal bir insan değilim. Öğretmenlik mezunuyum zaten ama burda böyle oluyr
Benim pozisyonumda bir kız girdi işe daha 5 aylık benden çok daha iyi bir performans sergiliyo sürekli aferin alıyor filan ben iyice köşeye sıkıştım destek olan yok yönetici deseniz benimle dalga geçme eğiliminde sürekli
Ne yapacağım gerçekten bilmiyorum ruhen yoruldum
aptal bir insan değilim. Öğretmenlik mezunuyum zaten ama burda böyle oluyr
Benim pozisyonumda bir kız girdi işe daha 5 aylık benden çok daha iyi bir performans sergiliyo sürekli aferin alıyor filan ben iyice köşeye sıkıştım destek olan yok yönetici deseniz benimle dalga geçme eğiliminde sürekli
Ne yapacağım gerçekten bilmiyorum ruhen yoruldum
Güncellemeler
+1 yıl
2356
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Rahat ol. Yapamazsam ayrılırım işten diye düşün. Seni geren işini kaybetme korkusu sanırım. Önce bu korkuyu yenmen lazım.
İş hayatı böyle yapacak birşey yok malesef aynı sorunlar finans sektöründede var birşeyler yapmaya çalışırsınız ama güzel bir kız gelir dikkat çeker aferin alır takmayın bunlar zamanla düzelir
selam nasil bir ışte çalışıyorsun ki. eğer işini sevmiyosan. bir is bulup cikman daha iyi olur.. Nerde yaşıyorsun?
Zorla çalıştırmıyorlar ya çık işten
Piyasada işe alım yok
Sonunda ölümde yok
Herşeyi oluruna bırak
Sabret