• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

İlk kez kaç yaşında çalışmaya, para kazanmaya başladınız :)?

meraklımelahat38
meraklımelahat38 Takip Et
Xper 6 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Arkadaslar ilk kez kaç yaşında maas aldınız? :) :)
İlk kez kaç yaşında çalışmaya, para kazanmaya başladınız :)?
Cevapla
Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • kafeskelebeği
    kafeskelebeği Takip Et
    Xper 3 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    Merhaba millet size komedi gibi çalışma serüvenimi anlatıcam ister okuyun ister okumayın soru böyle olunca paylaşmak istedim... ilk 13 yaşındaydım evde kolye falan yapıp bursada büyük bir çamlık var orda satmaya çalışırdım. Sonra olmadı çekirdek aldı annem onu sattırdı. Daha sonra baktı böyle olmucak düzenli işe vereyim dedi mahalladeki züccaciyeye işe verdi beni :))) 1 hafta zor çalıştım sakarlığımdan çıkardı beni adam maaş olarakta kırdığım baharat takımının kalanlarını verdi :)))
    Sonrada fason bir konfeksiyona işe girdim ordada 1 ay çalıştım 50 lira maaşıda zorla verdiler. :)
    Sonra biçok iş denedim sırayla ; tekstil fabrikası ordada birbuçuk ay çalıştım fabrika iflas etti uzun süre paramı alamadım.. sonra başka bir tekstil fabrikasına girdim orası iyiydi 3 ay çalıştım 350 lira alıyodum ordanda beraber işe girdiğimiz kadın çıkınca bende çıktım yine :)) sonra setbaşında bir tantuniciye girdim işe bir kaç ay çalıştım sapların yüzünden ordanda çıktım. Ve son.. bidahada çalışmadım. :))))

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sleppysmurf
    sleppysmurf Takip Et
    Xper 3 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Valla daha 4yasında mahalledeki esnafların yanında cıraklık yapıyodum tabi o zamanlar para vermiyolardı bir poşet cikolatayla günü kurtarıyoduk :)) ilk düzenli işime 11yasımda başladım ve hala da devam ediyorum şimdi orda bana yer verdiler kendi isimin patronu oldum

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Masallah, ne güzel :))

      Yorumla
  • NPTOnur
    NPTOnur Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    6 yaşında antalya'da Belek Beldesine bağlı Kadriye Köyü'nde Yuvarlak lazerler satıyordum bizim dükkan avrdı güöüş saat gözlük parfüm dükkanı yanına bir tezgâh yaptı babam koydu beni ayn eyro ayn eyro diye diye 57 euro yapmıştım babama verdim sarılmıstı bana hiç unutmuyorum bir müşteri alman çukulata vermişti bir de alaman çukulatası hey gidi antalya :D aynısı farkı yok bir de daire şeklinde vardı ortasına basılan i.ebayimg.com/.../...BtKgjEdlBRYj4(Nyvg~~60_35.JPG

    1
    17 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      En iyi cevap diyelim :)

      Yorumla
    • BahadirKaya90
      BahadirKaya90
      +1 yıl

      Vay be ben de ilk maaşimi yine o ilcede sirene belek golf otelde stajimda kazanmistim :)

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      teşekkürler melo :)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Melo mu :D haha rica ederim :))

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      meraklımelahat uzun geldi de :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Peki :))

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      al bakıyım tr.kstarmakina.com/images/uploads/gofret_resmi.jpg

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yaa ama mübarek gün yapilir mi bu? :((
      :D

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      hakettin :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ne yaptim bea? :D

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      can sıkıntımı almıştın dün :D iyi geldin :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Rica ederim yaa hic önemli değil :D

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      yerim :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Niieey? O. o ne diyon arhadasim? Töbest.

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      yerim diyom :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Onu annadim da demiyeydin eyiydi. Gapatele gapat...

      Yorumla
    • NPTOnur
      NPTOnur
      +1 yıl

      dedik artıkın

      Yorumla
  • NightWatch
    NightWatch Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    16 yaşında elektrikçiliğe başlamıştım ilk haftalığımı aldıktan sonra harcamaya kıyamadım ve babamında nasıl çalışarak zor bir şekilde para kazandığını anladım. İyi ki işe girmişim o günden sonra tutumlu oldum

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ne güzel calismak her yönden güzel işte :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

91

Cevap

  • asmabahce
    asmabahce Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    12 yaşında başladım kardeşim de 10 yaşındaydı. O kadar çok çalışmıştık ki geri zekalı adam her işi yaptırdı büyük insandan fazla çalıştık bizi çocuk diye değerinin çok altında bir para vermişti de çok üzülmüştük.

    1
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Kücük yasta calismişsin :/ bide vicdansiza denk gelmişsin Rabbim bundan sonra iyilerle karilastirsin :)

      Yorumla
  • Gecee28
    Gecee28 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    9 yaşımda üç arkadaşımla apartmanın merdivenini işgal edip boncuklarla yaptığımız kolyeleri 1 lira 2 lira diye satardık gecmelerine izin vermezdik insanların şirirnlik yapıp :D ozaman başladı sanırım

    1
    4 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Zorla mi satiyodunuz :D

      Yorumla
    • Gecee28
      Gecee28
      +1 yıl

      evet şirinlik zorbalık tabi ne kadar olursa :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Olsun o da iyi :))

      Yorumla
    • Gecee28
      Gecee28
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • sabırsızinsan
    sabırsızinsan Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    19 yaşındayım maas almadim hic ama ders verdigim kisilerden de para almazdim biri zorla para verdi 1 1 bucuk ay once ilk ve sondu bu atanana kadar ya da parali ozel ders verene kadar almam herhalde :)

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :) :)

      Yorumla
  • mericc
    mericc Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    İlkokuldanb beri arada bişeyler alıp satardım, yakın akrabaların dükkanında gönüllü çalışırdım. Ilk maaşlı işim 23 yaşımdaydı ama. Ha bir de askerlik var aylık 21 tl onbaşı maaşı veriyorlardı :)

    0
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Onbasi maasin cok yüksekmis kardes nasi harciyodun sen o parayi :D

      Yorumla
    • mericc
      mericc
      +1 yıl

      Aynen :D er maaşım 18 di hiç unutmam onbaşı olduğumuz gün bikaç arkadaş pizzayla kutlamıştık :D

      Yorumla
  • uykuasigi
    uykuasigi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    11 yaşımdayken yaz tatilinde çalıştım ve ilk maaşım o oldu şimdi de her tatilde çalışırım erkenden iş hayatını öğrenmek daha iyi ama tabiki de okulu bırakmayacaksın...

    0
    0 Yorumla
  • rahatol123
    rahatol123 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    1999 depreminde 10 yaşındayken gölcükte moloz yıgınlarını toplamıştım o zaman 5 lira vermişlerdi :))

    1
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yaptigin is daha büyük ve önemli :))

      Yorumla
    • rahatol123
      rahatol123
      +1 yıl

      evt her molozun üzerinde kan vardı arkadaşlarımızla topluyup denize atıyorduk bir işe yaramıyodu ama ordaki görevlilerin hoşuna gitmiş bize para vermişlerdi

      Yorumla
  • Kızılımsı
    Kızılımsı Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    24 yaşındayım 19dan itibaren çalışıyorum aile yüklenmedim bu zamana kadar

    1
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ne güzel..

      Yorumla
  • ReginaPhalange
    ReginaPhalange Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Ilkokul zamanlarinda arkadaslarimla yaptigimiz incik boncuklari satardik. Fakat gercek anlamda gecen yil staj yaparken kazandim parami.

    0
    0 Yorumla
  • BahadirKaya90
    BahadirKaya90 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 43%
    +1 yıl

    16 yaşımda stajda Antalya Belek Sirene Golf Otelde aşçı çırağı olarak :D hic unutmam 332,5 TL maaş almistim :D

    0
    0 Yorumla
  • KEZBanE
    KEZBanE Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    9 yasında sanayide mobilyacıda zımpara yaparak 10-11 de pazarda simit satarak 12-17 fabrikada çalışarak 17-19 tır şoförlüğü yaparak :)

    0
    3 Yorumla
    • KEZBanE
      KEZBanE
      +1 yıl

      ve bunları okurken yaptım şu an üniversite okuyorum...

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hmm masalah size :)

      Yorumla
    • KEZBanE
      KEZBanE
      +1 yıl

      thanks

      Yorumla
  • 1ankakuşu
    1ankakuşu Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    staj sayılıyorsa 2009-2010 arası 300 tl alıyordum , ilk kazandığım paraydı. sonrasında 2010 yılında asgari ücretle işe başlamıştım o zamanlar asgari 600 falandı.(yaş 18 di.)

    0
    0 Yorumla
  • TembelCocuk
    TembelCocuk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ilk 19 yasinda basladim o da 10 gun kadar online satislar yaptim. Onun disinda pek vaktim olmadi calismaya ama her zaman merak etmisimdir ve istemisimdir

    0
    0 Yorumla
  • referee10
    referee10 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 32%
    +1 yıl

    ilkokuldaki simit satmamı saymassak 18 yaşında başladım para kazanmaya ;)

    0
    19 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yoo sayilir niye sayilmasin :)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      valla para kazanabildim mi pek emin değilim de:)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hatirlamiyo musun yoksa bosu bosuna mi dolastin ortalarda :)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      yok sattım hepsini de sonlara doğru kampanya yapmıştım :):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      2 simit alana 3 bedava falan mi? :D :D

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      tam öyle değil de, mesela 0,75 olsun simit fiyatı 3 simit 2 lira gibi :):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Anladim :) saka yapiyorum zaten ;)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      :) işte simidin imalatçısı olsaymışım iimiş de:):):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Haha evet :D nye daha önce akil etmesin :)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      yatırım maliyetinden çekindim sanırım :) 0 sermaye ile girdim bu dünyaya :):):):):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :) cekinerek yasarsak basarili olamayiz dimi?

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      elbette öyle ama o dönemde kredi portföyüm de pek gelişmiş sayılmazdı :):) gel ortak olalım :):):):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hahah bu teklifi hic beklemiyodum :) tesekkürler ben baska sektörlerde calisicam insallah :) (saglik)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      :):) çekinme dedin nabim :):):) herşeyin başı sağlık haklısın :) :)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Evet :))

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      bu tek kelimelik cevap yeter bu kadar geyik manasındaydı :)) sağlıcakla :):):):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      E ne diyim verecek cevap bulamadim :) saglicakla kaliniz :) :)

      Yorumla
    • referee10
      referee10
      +1 yıl

      nickini ezberledim diyip sağlıcakla kalıyorum efenim :):)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • nicktirgitbeyaaa
    nicktirgitbeyaaa Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    ilkokul 5 te başladım bubam dövüp tamirhaneye gönderdi beni karne kötü diye. o gün bugündür tamirciyim usta oldum gres yağlı ellerle sana cevap yazıyorum şu an

    0
    0 Yorumla
  • Jararaca
    Jararaca Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    14 yaşında servis hostesliğine baslayp evin beyaz eşyasının taksitini ödüyodum :)

    2
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tebrik ederiimm :))

      Yorumla
  • imoşşş
    imoşşş Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    15 yaşında basladım 3 ay tatillerde tabi onun dışında okuyordum

    1
    0 Yorumla
  • turunç8
    turunç8 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    lisede devlet bursu alıyordum sayılır mı :) 18yani geçen sene çalışma hayatına atıldım aslına bakarsan

    0
    3 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yook burs sayilmaz :)

      Yorumla
    • turunç8
      turunç8
      +1 yıl

      aa niye canım o da alın teri :)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yok olmaz illa bir müesseseye gidip mesai doldurman lazim :) :)

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 829 cevap paylaştı.

    Sene 92 Abimle Pamko satıyoduk garajda o zaman ;) bir fiil çalışma hayatım ise 2003>... devam çalışmaya ;) :))

    0
    4 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Alla kolaylık versin :)

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Sağol ;) Peki sen?

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ben staj yaptim yalnizca , calismiyorum su an :/

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Ne zaman staj yaptın ve ne okuyodun? Nerede çalıştın?

      Yorumla
  • berk95
    berk95 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Geçen sene üniversite ile birlikte internet kafede çalışmaya başladım ama çoook rahattı oyun oynayıp dizi izleyip para kazanıyordum :)

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      O da iyimis :))

      Yorumla
  • Blue_Sparrow
    Blue_Sparrow Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    12 yaşında inşaatta çalışmaya başladım. Sonra lise de garsonluk yaptım. Daha sonra bir sürü işte çalıştım. Şimdi memurum ayrıca kendi işimi yapıyorum.

    0
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tebrikler :) :)

      Yorumla
    • Blue_Sparrow
      Blue_Sparrow
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • on_ur_on
    on_ur_on Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    maddi sıkıntımız olmamasına rahmen 14 yaşında başladım babam kendi ayakların üstünde durmayı öğren derdi hep ünv. hem okudum hem çalıştım bundan güzel mutluluk yok bence

    0
    17 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Kesinlikle, cok iyi olmus calismaniz :)

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      o zaman bazı şeylere çok kızardım ama şimdü şükürler olsun o zaman çalıştığımın kaymağını yiyorum :))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      hayat çok acımasız ne olacağımız hiç belli değil o zamanlar çalışmasaydım şimdi nerelerde sürtüyordum kim bilir :))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Kim bilir ama kurtarmissin isde kendini :))

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      ewet :)) çalışmaktan zarar gelmiyor

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Gelmez tabii :))

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      ama şimdiki gençler öyle düşünmüyor ceplerinde sigara paraları yok ama çalışmaktan kaçıyorlar

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Benim cevremdekiler genelde calisma yanlisi ama vardir mutlaka öyle tipler :)

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      öyle çalışma yanlısı varsa gönderirmisin :)) biz çalıştırcak adam bulamıyoruz vasıfsız hemde :))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ayarlariz birilerini ;)

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      ben ciddiyim insanlar ile uğraşmaktan bıktım artık :) adam yolda yürümeyi bilmez 1700 maaş + yemek+ mesai + yol+ cumartesi pazar resmi tatıllerde gelmem mesaiye kalmam bir şey istiyor yapacağıda sadece sağ sol parça ayırmak

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Mümkün olsa bende gayet ciddiydim :) gerçekten çalışmak isteyen arkadaşlarım var...

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      hangi il desiniz

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Kayseri

      Yorumla
    • on_ur_on
      on_ur_on
      +1 yıl

      :)) çok uzakmış ama gerçekten benim gözümde çalışmak isteyen insan yok artık herkez kolay para kazanma derdinde

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Aynen...

      Yorumla
  • bayankurukafa
    bayankurukafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    ilk stajda para kazandım ben yaa :D onuda taksit taksit aldım :D

    0
    5 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Buna da sükür :) ben staj'dan para alamadim :/

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      :( :( ilk 3 ayımı yiyeceklerdi ben paramı isteyince vermek zorunda kaldılar :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Verecekler tabi :)

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      sonuçta söke söke aldım o parayı :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tebrik ederim :)

      Yorumla
  • Bereli6161
    Bereli6161 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    5 6 yaslarinda dugunlerde cekirdek satiyorduk. hatta ayakkabi almistim kendime topugunda isik olanlardan

    0
    0 Yorumla
  • M_Sezgin
    M_Sezgin Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    10 yaşımda lokantada çalıştım. O yaşta lokanta çok zorrr.. :)

    0
    13 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yani 10 yasinda kardesim var sanmiyorum lokantada calisabilecegini bravo :) :)

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      Gönder lokantaya çalışsın valla akşama kadar soğan sarımsak soyar bulaşık yıkar ama ilk defa ezilir hayatın tadına bakar :D

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      Memur çocuğuyum ama ayakkabı bile boyadım hemde babamın görev yaptığı karakolda :) hayat öyle güzel ama öyle zor ki inanın kadir inanır geçmemiştir benim geçtiğim yollardan ;)

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      ilk maaşı unuttum bu yaşımdayım hiç maaş almadım aegon emeklilik ve hayat'da finansal yatırım danışmanlığı bile yaptım ama pirim üzerinden çalıştım hep 25 yaşındayım ve hiç maaş almadım :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hay masallah arkadas icini dökmüssün neler birikmis beaa :) :) :)

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      bağlayım o zaman.. :D ee melahat sen kaç yaşında aldın ilk maaşını? :))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ben henüz maas alamadim :( staj yaptirdilar bana para vermediler :/

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      kandırmışlar seni paranı iste :( beleşe iş mi yapılır..

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yapacak bisey yok. Yaptik bikere...

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      biz de hep stajyerleri kandırıyok ama para isteyene not yok :D öğle yemeği yeter :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Benm ki nootla alakali degildi staj saati yetersiz...

      Yorumla
    • M_Sezgin
      M_Sezgin
      +1 yıl

      neyse atamanda inşallah :))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      İnsallah.

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 3b cevap paylaştı.

    yaşım 25 daha hç maaş alamadım iş bulamadım para kazanamadım ot gibi yaşıyorum parasız pulsuz.(

    0
    3 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Cok ayıp cok hemen is bulmalisin bos durani Allah da sevmez derler :))

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      İş vardıda ben çalışmadım mesleğim yok napiyim bu yaşıma kadar böyle geldim ve geç kaldım bazı şeyler içinde ortada kaldım yani ne okumayı becerdim nede meslek edinmeyi bomboş ot yaşıyorum evde kaldım hç değerim yok

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Off heralde hayatinin geri kalan kismini da böyle yakinarak ve sizlanarak gecirmeyeceksin? illa bir meslegin olmasina gerek yok vasiifsiz eleman arayan cok yer var yeter ki calismak iste bulursun bir is insallah :))

      Yorumla
  • ahmetbatuhan
    ahmetbatuhan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    abi ben 16 yaşımda başladım 3 senedir aynı yerdeyim bıktık yaaaa grafik grafik bu ne yaaa

    0
    0 Yorumla
  • cafecrown
    cafecrown Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Doğdugumdan beri babamin dukkaninda yardim ederim. ciraklik..

    0
    0 Yorumla
  • negatiiifpollyanna
    negatiiifpollyanna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çook calıştım. 15 yaşında başladım. :) çalışırım tatillerde.

    0
    0 Yorumla
  • SudaAcanNilüfer
    SudaAcanNilüfer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    18 yaşında lisenin btmesiyle başladım maleesef son sürat devam

    0
    0 Yorumla
  • haha16
    haha16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    16-17 yaşlarımda dedemin bahçelerimden çarptığım meyveleri satardım..
    0 maliyet olduğu için iyi kazanıyordum =)

    0
    0 Yorumla
  • buolsun1
    buolsun1 Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    üniversiteye başladığım sene 17 yaşında yaz tatilinde kazandım ilk paramı. haftasonları çalıştım.
    üniversite biter bitmez de iş hayatına atıldım

    0
    0 Yorumla
  • goldenm75
    goldenm75 Takip Et
    Yoda Yaş: 50
    +1 yıl

    bende 16 yaşında iş hayatına başaldım hem çalıştık hem okuduk işte öyleee...

    0
    13 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ne güzel...

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      şartlar öyle gerektiriyordu ama her şartta yaşamaya ve mutlu olmaya alışıyor insan genç yaşta mücadeleye başlayınca sen kaç yaşında çalışmaya başladın

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ben calismiyorum henüz 17 yasinda basladigim stajlari saymazsak tabii.

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      bence hayata hazırlanmak konusunda şanssız sayarın sizi ama tabi yaşam rahatlığı olarak şanslı görünüyorsunuz

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      ne stajı yaptın

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Yani 19 yasima girdim halaa calisma haytini taniyamadim. Hastanelerde teknik servis, röntgen, MR gibi bölümler...

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      çok güzel meslegini eline alınca rahat edersin eminim bizim şartlarımız daha kötüydü liseyi ve üniversiteyi hem çalışıp hem okudum şimdikiler kıymetini bilmiyor elindeki fırsatların

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      İnsallah bir baslasam calismaya cok sevinicem :)

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      olur oda üniversiteye gitmeyecekmisin

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Gidicem :)

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      başarılar o zaman sana :) meselğinde ilerle ve birgün belki ihtiyacımız olur bir sağlıkçıya :)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tesekkürler :) Allah muhtac etmesin ama ederse yardimci oluruz ;)

      Yorumla
    • goldenm75
      goldenm75
      +1 yıl

      şimdiden teşekkürler canım böyle düşünmen bile güzel

      Yorumla
  • Camolikacaq
    Camolikacaq Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    7. sinifta depoculuk yapiyordum boyum kadar kolilerle :D parami biriktirim telefon almiştim 8310 heytt be :/

    0
    4 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ne hos :))

      Yorumla
    • Camolikacaq
      Camolikacaq
      +1 yıl

      boyum pek uzamadi ağirliklardan 180 de kaldim ama o yüzden :)

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hıı baya kısaymışsın :) daha ne olacak yeter iste 1:80 sükret ;) :))

      Yorumla
    • Camolikacaq
      Camolikacaq
      +1 yıl

      olsun ya 2 metre olmak isterdim :(

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    20 yaşımdayım işe başladım. Daha doğrusu resmi bir iş değil fakat geliri devletten alıyorum. Senede bir defa gelir ve tüm sene bana ve hatta tüm aileme yetiyoda artıyor bile.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatsınn
    Hayatsınn Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    18 yaşında, staj sebebiyle.
    Şimdi 19,5 yaşındayım.

    0
    1 Yorumla
    • karizmaa014
      karizmaa014
      +1 yıl

      0,5 ne oluyo 19 yaşındasin işte

      Yorumla
  • STeRiL_MiKRoP
    STeRiL_MiKRoP Takip Et
    Bilge Yaş: 45
    +1 yıl

    18 yaş yıl 2001 606 tl ilk maaş 657 ye özel şartlarda tabii memur yıl 2014 4850 tl maaş :))

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hmm güzelmis.

      Yorumla
  • PhanTosa
    PhanTosa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    13 yaşnda başladm fabrikada. 7.30 da iş başı 23.50 de çıkış

    0
    3 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Calisma saati cok uzunmus.

      Yorumla
    • PhanTosa
      PhanTosa
      +1 yıl

      . normal fabrika çıkış saati 18.00 ama ben mesai yapıyodum. hatta sabahın 4ünde gelip sabah 7.30 da geri gittidimi biliyorm

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tebrikler iyi dayanmissin..

      Yorumla
  • pembebaloncuk
    pembebaloncuk Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    İzmir sokaklarında boncuklarla kolye yapıp satardım ala :****

    1
    0 Yorumla
  • FB_semöö
    FB_semöö Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Benim babam hurdacı. ilk defa onun yanında çalışarak kazanmıştım paramı :D:D

    0
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      O da iyimis :))

      Yorumla
  • excalibır
    excalibır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    İnternetten para kazanıyordum bir siteden 16 yaşımda.

    0
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Güzelmis...

      Yorumla
    • excalibır
      excalibır
      +1 yıl

      Evet çok iyiydi :)

      Yorumla
  • profit
    profit Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    lise1de radyo kariyerim başladı. lise bitmeden daha büyük bir radyoda müdür olmuştum:))

    0
    6 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Cok iyiymis :)

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      dahada komiği nasıl başladığım:)) evde yerde gazeteler var. geçerken gözüme çarptı kurs vardı falan. öylesine aradım ve eğitim süreci başladı. arasam bulamam yani:))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Aynen ama kismetinde varmis ya isde bulmus o seni :)))

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      onu farkettiğim için zorlamıyorum hayatı. özellikle iş ve aşk konusunda hiç öyle tırmalamadım:) hep talep değerlendirdim bugüne kadar:))

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Taktik güzel birçoğumuz bende dahil kısmetten fazlasını alacagimizi bildiğimiz halde tırmalıyoruz...

      Yorumla
    • profit
      profit
      +1 yıl

      enson kaybedenler kulübü filminde koltuğa oturan karakteri görünce tezim mühürlendi:)) tamam dedim olay budur. tamamen yaydım artık

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    11 yaşında kardemde bir sürü zayıf vardı inşaata verdiler :D

    0
    3 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ahahaha akillandin mi bari :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Akıllandım şu an makina mühendisliği okuyorum. :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      İyi iyi masallah :) insaat mühendisligi okusan cok manidar olurdu ;) :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Pazar da su sattığımı hatırlıyorum çocukken :))
    " Suuu suuu soğuk SU "

    0
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    17 ve o gün bu gün sadece 3 hafta tatile çıkmışlığım var, acıyın artık uleyyynnn.

    0
    0 Yorumla
  • ckings
    ckings Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    on8
    5 senede ülkere kazığı çaktım şimdi gözüm sabancıda :)

    0
    0 Yorumla
  • RickyRose
    RickyRose Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    16 yaşında 1 ay cafede çalıştım 5 kuruşta para almadım
    toplu çek aldım :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    15 yaşımdan beri çalışıyorum , kendi dükkanım kanks

    1
    0 Yorumla
  • hybridboy
    hybridboy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    14yaşımda el ilanı:) haftalık 100 lira idi o zaman:)

    0
    0 Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    maası bilmiyomda ilokulda simit satardım ama 20 yasımda maas aldım

    0
    0 Yorumla
  • xxkaan2002xx
    xxkaan2002xx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    23 yaşında devletten maaş aldım. 19 yaşında iş hayatına atıldım

    0
    0 Yorumla
  • Careks
    Careks Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    5 yaşında mahallede tezgah kurup oyuncaklarımızı satıyorduk arkadaslarla hey gidi günler

    0
    0 Yorumla
  • seviyorumulenn
    seviyorumulenn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    20 yaşımda part time. Ama o maaşın verdiği mutluluğu yıllardır duyamadım

    0
    0 Yorumla
  • kemal_19
    kemal_19 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 475 cevap paylaştı.

    16 yaşında sanayide ilk paramı kazandım Ve paranın ne kadar Zor kazanıldıgını gördüm :)

    0
    0 Yorumla
  • rafael-md
    rafael-md Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    10 yasında spora başladım 14 de maas alıodum halende calısıorum dj lk ypıorum ve para kazanıorum

    0
    0 Yorumla
  • herşeyininhiçbirşeyi
    herşeyininhiçbirşeyi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    14 yaşında gaza gelip 2 ay çalışmıştım kanks

    1
    0 Yorumla
  • silbus
    silbus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    17, işe girdim iki haftada 40 yaşına geldim zaten.

    1
    1 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hahaha :))

      Yorumla
  • AyazBedirhan
    AyazBedirhan Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    10 yaşından beri hem çalışıp hem okuyorum

    0
    2 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Tebrik ederim ne güzel...

      Yorumla
    • AyazBedirhan
      AyazBedirhan
      +1 yıl

      eywallah kardeş :)

      Yorumla
  • Nonethelessh
    Nonethelessh Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 303 cevap paylaştı.

    Orta ikiye gidiyordum...

    1
    0 Yorumla
  • Nelumbo79
    Nelumbo79 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    6 yaşında evimin arka bahçesinde don satıyordum :D

    0
    5 Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Ahahahaha ne donu laa? :D bide 6 yasinda :)

      Yorumla
    • Nelumbo79
      Nelumbo79
      +1 yıl

      :D:D üst kat komşumuz pazarlama işiyle uğraşıyordu bende bir el atayım dedim çok iyi hatırlıyorum ön bahçeye kendim tezgah kurdum donları dizdim karaborsa sattıyordum:D buyüzden babamı soruşturmaya almışlardı ama eğlencesine olduğunu söyleyince ben serbest bıraktılar :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      Hahahaha :) güzel bir ani olmus ama :))

      Yorumla
    • Nelumbo79
      Nelumbo79
      +1 yıl

      :D evet küçük yaşta ticarete atıldım anlıcan :D

      Yorumla
    • meraklımelahat38
      meraklımelahat38
      +1 yıl

      :) :))

      Yorumla
  • nadie
    nadie Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    19 yaşındayım daha hiç çalışmadım :D

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > İlk kez kaç yaşında çalışmaya, para kazanmaya başladınız :)?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İlk kaç yaşında iken para kazanmaya başladınız? 17 cevap verildi
Kaç yaşında çalışmaya başladınız? 13 cevap verildi
Kaç yaşında çalışmaya başladınız? 21 cevap verildi
Şunaki çalıştığınız mesleğe kaç yaşında başladınız? 8 cevap verildi
Kaç yaşınızda işe başladınız? 10 cevap verildi
Çalışma hayatına kaç yaşında başladınız? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨