+1 yılMerhaba millet size komedi gibi çalışma serüvenimi anlatıcam ister okuyun ister okumayın soru böyle olunca paylaşmak istedim... ilk 13 yaşındaydım evde kolye falan yapıp bursada büyük bir çamlık var orda satmaya çalışırdım. Sonra olmadı çekirdek aldı annem onu sattırdı. Daha sonra baktı böyle olmucak düzenli işe vereyim dedi mahalladeki züccaciyeye işe verdi beni :))) 1 hafta zor çalıştım sakarlığımdan çıkardı beni adam maaş olarakta kırdığım baharat takımının kalanlarını verdi :)))
Sonrada fason bir konfeksiyona işe girdim ordada 1 ay çalıştım 50 lira maaşıda zorla verdiler. :)
Sonra biçok iş denedim sırayla ; tekstil fabrikası ordada birbuçuk ay çalıştım fabrika iflas etti uzun süre paramı alamadım.. sonra başka bir tekstil fabrikasına girdim orası iyiydi 3 ay çalıştım 350 lira alıyodum ordanda beraber işe girdiğimiz kadın çıkınca bende çıktım yine :)) sonra setbaşında bir tantuniciye girdim işe bir kaç ay çalıştım sapların yüzünden ordanda çıktım. Ve son.. bidahada çalışmadım. :))))00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılValla daha 4yasında mahalledeki esnafların yanında cıraklık yapıyodum tabi o zamanlar para vermiyolardı bir poşet cikolatayla günü kurtarıyoduk :)) ilk düzenli işime 11yasımda başladım ve hala da devam ediyorum şimdi orda bana yer verdiler kendi isimin patronu oldum
01 Yorumla- +1 yıl
Masallah, ne güzel :))
6 yaşında antalya'da Belek Beldesine bağlı Kadriye Köyü'nde Yuvarlak lazerler satıyordum bizim dükkan avrdı güöüş saat gözlük parfüm dükkanı yanına bir tezgâh yaptı babam koydu beni ayn eyro ayn eyro diye diye 57 euro yapmıştım babama verdim sarılmıstı bana hiç unutmuyorum bir müşteri alman çukulata vermişti bir de alaman çukulatası hey gidi antalya :D aynısı farkı yok bir de daire şeklinde vardı ortasına basılan i.ebayimg.com/.../...BtKgjEdlBRYj4(Nyvg~~60_35.JPG
117 Yorumla- +1 yıl
En iyi cevap diyelim :)
- +1 yıl
Vay be ben de ilk maaşimi yine o ilcede sirene belek golf otelde stajimda kazanmistim :)
- +1 yıl
Melo mu :D haha rica ederim :))
- +1 yıl
Peki :))
- +1 yıl
- +1 yıl
Yaa ama mübarek gün yapilir mi bu? :((
:D - +1 yıl
Ne yaptim bea? :D
- +1 yıl
Rica ederim yaa hic önemli değil :D
- +1 yıl
Niieey? O. o ne diyon arhadasim? Töbest.
- +1 yıl
Onu annadim da demiyeydin eyiydi. Gapatele gapat...
+1 yıl16 yaşında elektrikçiliğe başlamıştım ilk haftalığımı aldıktan sonra harcamaya kıyamadım ve babamında nasıl çalışarak zor bir şekilde para kazandığını anladım. İyi ki işe girmişim o günden sonra tutumlu oldum
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel calismak her yönden güzel işte :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
12 yaşında başladım kardeşim de 10 yaşındaydı. O kadar çok çalışmıştık ki geri zekalı adam her işi yaptırdı büyük insandan fazla çalıştık bizi çocuk diye değerinin çok altında bir para vermişti de çok üzülmüştük.
11 Yorumla- +1 yıl
Kücük yasta calismişsin :/ bide vicdansiza denk gelmişsin Rabbim bundan sonra iyilerle karilastirsin :)
9 yaşımda üç arkadaşımla apartmanın merdivenini işgal edip boncuklarla yaptığımız kolyeleri 1 lira 2 lira diye satardık gecmelerine izin vermezdik insanların şirirnlik yapıp :D ozaman başladı sanırım
14 Yorumla- +1 yıl
Zorla mi satiyodunuz :D
- +1 yıl
Olsun o da iyi :))
+1 yıl19 yaşındayım maas almadim hic ama ders verdigim kisilerden de para almazdim biri zorla para verdi 1 1 bucuk ay once ilk ve sondu bu atanana kadar ya da parali ozel ders verene kadar almam herhalde :)
01 Yorumla- +1 yıl
:) :) :)
İlkokuldanb beri arada bişeyler alıp satardım, yakın akrabaların dükkanında gönüllü çalışırdım. Ilk maaşlı işim 23 yaşımdaydı ama. Ha bir de askerlik var aylık 21 tl onbaşı maaşı veriyorlardı :)
02 Yorumla- +1 yıl
Onbasi maasin cok yüksekmis kardes nasi harciyodun sen o parayi :D
11 yaşımdayken yaz tatilinde çalıştım ve ilk maaşım o oldu şimdi de her tatilde çalışırım erkenden iş hayatını öğrenmek daha iyi ama tabiki de okulu bırakmayacaksın...
00 Yorumla
+1 yıl1999 depreminde 10 yaşındayken gölcükte moloz yıgınlarını toplamıştım o zaman 5 lira vermişlerdi :))
12 Yorumla- +1 yıl
Yaptigin is daha büyük ve önemli :))
- +1 yıl
evt her molozun üzerinde kan vardı arkadaşlarımızla topluyup denize atıyorduk bir işe yaramıyodu ama ordaki görevlilerin hoşuna gitmiş bize para vermişlerdi
24 yaşındayım 19dan itibaren çalışıyorum aile yüklenmedim bu zamana kadar
11 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel..
+1 yılIlkokul zamanlarinda arkadaslarimla yaptigimiz incik boncuklari satardik. Fakat gercek anlamda gecen yil staj yaparken kazandim parami.
00 Yorumla
+1 yıl16 yaşımda stajda Antalya Belek Sirene Golf Otelde aşçı çırağı olarak :D hic unutmam 332,5 TL maaş almistim :D
00 Yorumla9 yasında sanayide mobilyacıda zımpara yaparak 10-11 de pazarda simit satarak 12-17 fabrikada çalışarak 17-19 tır şoförlüğü yaparak :)
03 Yorumla- +1 yıl
Hmm masalah size :)
staj sayılıyorsa 2009-2010 arası 300 tl alıyordum , ilk kazandığım paraydı. sonrasında 2010 yılında asgari ücretle işe başlamıştım o zamanlar asgari 600 falandı.(yaş 18 di.)
00 Yorumla
+1 yılIlk 19 yasinda basladim o da 10 gun kadar online satislar yaptim. Onun disinda pek vaktim olmadi calismaya ama her zaman merak etmisimdir ve istemisimdir
00 Yorumlailkokuldaki simit satmamı saymassak 18 yaşında başladım para kazanmaya ;)
019 Yorumla- +1 yıl
Yoo sayilir niye sayilmasin :)
- +1 yıl
Hatirlamiyo musun yoksa bosu bosuna mi dolastin ortalarda :)
- +1 yıl
2 simit alana 3 bedava falan mi? :D :D
- +1 yıl
Anladim :) saka yapiyorum zaten ;)
- +1 yıl
Haha evet :D nye daha önce akil etmesin :)
- +1 yıl
:) :) cekinerek yasarsak basarili olamayiz dimi?
- +1 yıl
Hahah bu teklifi hic beklemiyodum :) tesekkürler ben baska sektörlerde calisicam insallah :) (saglik)
- +1 yıl
Evet :))
- +1 yıl
E ne diyim verecek cevap bulamadim :) saglicakla kaliniz :) :)
- +1 yıl
:) :)
+1 yılilkokul 5 te başladım bubam dövüp tamirhaneye gönderdi beni karne kötü diye. o gün bugündür tamirciyim usta oldum gres yağlı ellerle sana cevap yazıyorum şu an
00 Yorumla14 yaşında servis hostesliğine baslayp evin beyaz eşyasının taksitini ödüyodum :)
21 Yorumla- +1 yıl
Tebrik ederiimm :))
15 yaşında basladım 3 ay tatillerde tabi onun dışında okuyordum
10 Yorumlalisede devlet bursu alıyordum sayılır mı :) 18yani geçen sene çalışma hayatına atıldım aslına bakarsan
03 Yorumla- +1 yıl
Yook burs sayilmaz :)
- +1 yıl
Yok olmaz illa bir müesseseye gidip mesai doldurman lazim :) :)
- Para & Ekonomi konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılSene 92 Abimle Pamko satıyoduk garajda o zaman ;) bir fiil çalışma hayatım ise 2003>... devam çalışmaya ;) :))
04 Yorumla- +1 yıl
Alla kolaylık versin :)
- +1 yıl
Sağol ;) Peki sen?
- +1 yıl
Ben staj yaptim yalnizca , calismiyorum su an :/
- +1 yıl
Ne zaman staj yaptın ve ne okuyodun? Nerede çalıştın?
Geçen sene üniversite ile birlikte internet kafede çalışmaya başladım ama çoook rahattı oyun oynayıp dizi izleyip para kazanıyordum :)
01 Yorumla- +1 yıl
O da iyimis :))
+1 yıl12 yaşında inşaatta çalışmaya başladım. Sonra lise de garsonluk yaptım. Daha sonra bir sürü işte çalıştım. Şimdi memurum ayrıca kendi işimi yapıyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
Tebrikler :) :)
- +1 yıl
:))
maddi sıkıntımız olmamasına rahmen 14 yaşında başladım babam kendi ayakların üstünde durmayı öğren derdi hep ünv. hem okudum hem çalıştım bundan güzel mutluluk yok bence
017 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle, cok iyi olmus calismaniz :)
- +1 yıl
:) :)
- +1 yıl
Kim bilir ama kurtarmissin isde kendini :))
- +1 yıl
Gelmez tabii :))
- +1 yıl
Benim cevremdekiler genelde calisma yanlisi ama vardir mutlaka öyle tipler :)
- +1 yıl
Ayarlariz birilerini ;)
- +1 yıl
Mümkün olsa bende gayet ciddiydim :) gerçekten çalışmak isteyen arkadaşlarım var...
- +1 yıl
Kayseri
- +1 yıl
Aynen...
+1 yılilk stajda para kazandım ben yaa :D onuda taksit taksit aldım :D
05 Yorumla- +1 yıl
Buna da sükür :) ben staj'dan para alamadim :/
- +1 yıl
:( :( ilk 3 ayımı yiyeceklerdi ben paramı isteyince vermek zorunda kaldılar :D
- +1 yıl
Verecekler tabi :)
- +1 yıl
sonuçta söke söke aldım o parayı :D
- +1 yıl
Tebrik ederim :)
+1 yıl5 6 yaslarinda dugunlerde cekirdek satiyorduk. hatta ayakkabi almistim kendime topugunda isik olanlardan
00 Yorumla10 yaşımda lokantada çalıştım. O yaşta lokanta çok zorrr.. :)
013 Yorumla- +1 yıl
Yani 10 yasinda kardesim var sanmiyorum lokantada calisabilecegini bravo :) :)
- +1 yıl
Hay masallah arkadas icini dökmüssün neler birikmis beaa :) :) :)
- +1 yıl
Ben henüz maas alamadim :( staj yaptirdilar bana para vermediler :/
- +1 yıl
Yapacak bisey yok. Yaptik bikere...
- +1 yıl
Benm ki nootla alakali degildi staj saati yetersiz...
- +1 yıl
İnsallah.
Para & Ekonomi konusunda 3b cevap paylaştı. yaşım 25 daha hç maaş alamadım iş bulamadım para kazanamadım ot gibi yaşıyorum parasız pulsuz.(
03 Yorumla- +1 yıl
Cok ayıp cok hemen is bulmalisin bos durani Allah da sevmez derler :))
- +1 yıl
Off heralde hayatinin geri kalan kismini da böyle yakinarak ve sizlanarak gecirmeyeceksin? illa bir meslegin olmasina gerek yok vasiifsiz eleman arayan cok yer var yeter ki calismak iste bulursun bir is insallah :))
+1 yılabi ben 16 yaşımda başladım 3 senedir aynı yerdeyim bıktık yaaaa grafik grafik bu ne yaaa
00 YorumlaDoğdugumdan beri babamin dukkaninda yardim ederim. ciraklik..
00 Yorumla
+1 yılÇook calıştım. 15 yaşında başladım. :) çalışırım tatillerde.
00 Yorumla
+1 yıl18 yaşında lisenin btmesiyle başladım maleesef son sürat devam
00 Yorumla16-17 yaşlarımda dedemin bahçelerimden çarptığım meyveleri satardım..
0 maliyet olduğu için iyi kazanıyordum =)00 Yorumlaüniversiteye başladığım sene 17 yaşında yaz tatilinde kazandım ilk paramı. haftasonları çalıştım.
üniversite biter bitmez de iş hayatına atıldım00 Yorumlabende 16 yaşında iş hayatına başaldım hem çalıştık hem okuduk işte öyleee...
013 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel...
- +1 yıl
Ben calismiyorum henüz 17 yasinda basladigim stajlari saymazsak tabii.
- +1 yıl
Yani 19 yasima girdim halaa calisma haytini taniyamadim. Hastanelerde teknik servis, röntgen, MR gibi bölümler...
- +1 yıl
İnsallah bir baslasam calismaya cok sevinicem :)
- +1 yıl
Gidicem :)
- +1 yıl
Tesekkürler :) Allah muhtac etmesin ama ederse yardimci oluruz ;)
+1 yıl7. sinifta depoculuk yapiyordum boyum kadar kolilerle :D parami biriktirim telefon almiştim 8310 heytt be :/
04 Yorumla- +1 yıl
Ne hos :))
- +1 yıl
boyum pek uzamadi ağirliklardan 180 de kaldim ama o yüzden :)
- +1 yıl
Hıı baya kısaymışsın :) daha ne olacak yeter iste 1:80 sükret ;) :))
- +1 yıl
olsun ya 2 metre olmak isterdim :(
Gizli Üye(30-35)+1 yıl20 yaşımdayım işe başladım. Daha doğrusu resmi bir iş değil fakat geliri devletten alıyorum. Senede bir defa gelir ve tüm sene bana ve hatta tüm aileme yetiyoda artıyor bile.
00 Yorumla18 yaşında, staj sebebiyle.
Şimdi 19,5 yaşındayım.01 Yorumla- +1 yıl
0,5 ne oluyo 19 yaşındasin işte
+1 yıl18 yaş yıl 2001 606 tl ilk maaş 657 ye özel şartlarda tabii memur yıl 2014 4850 tl maaş :))
01 Yorumla- +1 yıl
Hmm güzelmis.
13 yaşnda başladm fabrikada. 7.30 da iş başı 23.50 de çıkış
03 Yorumla- +1 yıl
Calisma saati cok uzunmus.
- +1 yıl
Tebrikler iyi dayanmissin..
+1 yılİzmir sokaklarında boncuklarla kolye yapıp satardım ala :****
10 YorumlaBenim babam hurdacı. ilk defa onun yanında çalışarak kazanmıştım paramı :D:D
01 Yorumla- +1 yıl
O da iyimis :))
İnternetten para kazanıyordum bir siteden 16 yaşımda.
02 Yorumla- +1 yıl
Güzelmis...
lise1de radyo kariyerim başladı. lise bitmeden daha büyük bir radyoda müdür olmuştum:))
06 Yorumla- +1 yıl
Cok iyiymis :)
- +1 yıl
Aynen ama kismetinde varmis ya isde bulmus o seni :)))
- +1 yıl
Taktik güzel birçoğumuz bende dahil kısmetten fazlasını alacagimizi bildiğimiz halde tırmalıyoruz...
Gizli Üye(30-35)+1 yıl11 yaşında kardemde bir sürü zayıf vardı inşaata verdiler :D
03 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha akillandin mi bari :))
Cevap sahibi+1 yılAkıllandım şu an makina mühendisliği okuyorum. :D
- +1 yıl
İyi iyi masallah :) insaat mühendisligi okusan cok manidar olurdu ;) :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılPazar da su sattığımı hatırlıyorum çocukken :))
" Suuu suuu soğuk SU "02 Yorumla- +1 yıl
:) :))
Cevap sahibi+1 yıl:)))
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl17 ve o gün bu gün sadece 3 hafta tatile çıkmışlığım var, acıyın artık uleyyynnn.
00 Yorumlaon8
5 senede ülkere kazığı çaktım şimdi gözüm sabancıda :)00 Yorumla16 yaşında 1 ay cafede çalıştım 5 kuruşta para almadım
toplu çek aldım :)00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl15 yaşımdan beri çalışıyorum , kendi dükkanım kanks
10 Yorumla14yaşımda el ilanı:) haftalık 100 lira idi o zaman:)
00 Yorumla
+1 yılmaası bilmiyomda ilokulda simit satardım ama 20 yasımda maas aldım
00 Yorumla
+1 yıl23 yaşında devletten maaş aldım. 19 yaşında iş hayatına atıldım
00 Yorumla5 yaşında mahallede tezgah kurup oyuncaklarımızı satıyorduk arkadaslarla hey gidi günler
00 Yorumla
+1 yıl20 yaşımda part time. Ama o maaşın verdiği mutluluğu yıllardır duyamadım
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 475 cevap paylaştı. 16 yaşında sanayide ilk paramı kazandım Ve paranın ne kadar Zor kazanıldıgını gördüm :)
00 Yorumla10 yasında spora başladım 14 de maas alıodum halende calısıorum dj lk ypıorum ve para kazanıorum
00 Yorumla
+1 yıl14 yaşında gaza gelip 2 ay çalışmıştım kanks
10 Yorumla17, işe girdim iki haftada 40 yaşına geldim zaten.
11 Yorumla- +1 yıl
Hahaha :))
+1 yıl10 yaşından beri hem çalışıp hem okuyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Tebrik ederim ne güzel...
- +1 yıl
eywallah kardeş :)
- Para & Ekonomi konusunda 303 cevap paylaştı.
+1 yılOrta ikiye gidiyordum...
10 Yorumla 6 yaşında evimin arka bahçesinde don satıyordum :D
05 Yorumla- +1 yıl
Ahahahaha ne donu laa? :D bide 6 yasinda :)
- +1 yıl
Hahahaha :) güzel bir ani olmus ama :))
- +1 yıl
:) :))
19 yaşındayım daha hiç çalışmadım :D
00 Yorumla- Devamını Gör (75)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar