Formasyon kalktığı için üniversite veya bölüm değiştirmeli miyim?

Herkese iyi bayramlar. Şeker tadında geçsin bayramınız.😊 Arkadaşlar ben İstanbul'da Türk Dili ve Edebiyatı okuyorum , üniversitemi seviyorum ancak formasyon kaldırıldı. Çekincelerim var. 2. sınıfa geçtim. Kurum içi yatay geçiş yapmak için alttan dersin olmaması gerek ve ortalamanın en az 3 olması gerek. Bunun için elimden geleni yapacağım ancak eğer yapamazsam merkezi puanımla başka bir şehirde üniversiteye geçsem mi diye düşünüyorum. Bu sistem yks'ye girdiğiniz yıl ki puanınız tercih edeceğiniz üniversitenin puanıyla ya eşit olacak ya da yüksek olacak. Ben 21 bine girmiştim , puanım 391'di. Bu puanla Sakarya Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği ve Balıkesir Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği tutuyor. Şu an okuduğum üniversite çok kaliteli ama fen edebiyat maalesef ki. Siz neyi tavsiye edersiniz? Vaktinizi bana ayırdığınız için çok teşekkür ederim şimdiden. 🤗
Formasyon kalktığı için üniversite veya bölüm değiştirmeli miyim?
Cevapla