İşsiz bir mezun olarak özelde çalışmak istemiyorum, sizce ne yapabilirim?

İşsiz bir mezun olarak özelde çalışmak istemiyorum, sizce ne yapabilirim?
Mezun olalı 2 yıl oldu eğitim fakültesinde okumuş olmama rağmen iş bulamadım köy okullarinda calistim ama cok komik bir maas karsiliginda aldigim sadece bana yetti. Kendimi geliştirmeye çalıştım ancak çoğu seyde önüme maddiyat çıktı.
Üniversite mezunu olunca beklentilerimiz çoğalıyor atanamiyoruz is sahibi olamiyoruz herkesin meslegini yapabilmesi kisinin kendi hakki oldugunu düşünüyorum sinava tekrar hazirlanmak istemiyorum sizce özel de is bakmali mym..
İşsiz bir mezun olarak özelde çalışmak istemiyorum, sizce ne yapabilirim?
Cevapla