Neyi elime atsam kırıyorum veya dokuyorum universite sinav da aciklanacak berbat gelicek mezun senemdi. simdide tv 2. ci kez bozuldu ses var goruntu yok telefonda bozuldu nasil oldugunu yazsam inanmassiniz (trilyonda 1) neden bu kadar sanssizim.
Bende oyleyim
Yorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tamamen yanlış düşünceler içerisindesin.
Bu şekilde düşündüğün için öyle olduğunu sanıyorsun. Ama aslında değil.
Düşünceni ve bakış açını değiştir..
Pozitif düşün ve olumlu bak. Negatife odaklanma.
Telefon elimde uyuya kalmisim sabah kalktim ici elimin teri dolmus kisa devre yapti acilmiyor. cok pozitif dusunmelik bir durum ;)
Elim terlemez normalde
Bu şassızlık değil ki, senin dikkatsizliğin.
Telefon elinde uyukalınca, telefonun ısısından elin terlemiş.
Telefonunu pirince yatır da kurusun bari.
Telefon ex pirince yatirdim acilmiyor:) tv nin garantisi vardi suresi duruyorsa iyi ama bende bu şansla oda bitmistir ;) telefona cok uzulmedim ama tv felaket canimi sıktı
Benim bir kaç ay önce aynı anda laptop televizyon telefon ve PlayStation Im bozuldu hepsi aynı gün içinde inanmak mümkün değil
Şanssizlik
Şansızlık bro olabilir kötü düşünme her şer de bir hâyır vardır böyle düşün
Ben de buna benzer şeyler oluyor
Bu kadar mi sanssizlik olur ya. elime biraz para gecti biriktirim dedim telefon bozuldu tv gitti.
Yeminle aynısı bende de oluyor çok ciddiyim
Garanti suresi vardi umarim sure duruyordur ozellikle tvde
Herkesin başına geliyor üzülme
Bende öyleyim ya :(