Direksiyon sınavından kalıp duruyorum. Tekrar gireceğim. Tavsiye verir misiniz?

Evettt. Durumum yukarıda olduğu gibi. Yarın direksiyon sınavına gireceğim. Parkta kalıyorum hep. Youtubeta olan videoların çoğu, benim hocamin öğrettiği gibi değil, 2 hareketle iki duba arasına gireceksin diyor ama ben yapamıyorum bir türlü. Onun öğrettiği olmuyor. Sınavda panikliyorum, ne yapcam kafamdakiler uçuyor. Ki şu an parkı nasıl yapacaktım kafamda hiç bir şey yok bilmiyorum. Biraz yardım eder misiniz? Bu heyecanı nasıl yenebilirim? Iki duba arasına parkı nasıl yapabilirim? Ve sınavda nelere dikkat etmeliyim? Teker teker yardımcı olursanız çok sevinirim.
Direksiyon sınavından kalıp duruyorum. Tekrar gireceğim. Tavsiye verir misiniz?
Cevapla