Ortalamalar hep bu civardaydı. Çok boş beleş bir sınav yaparlar 200 küsür tane ful çekeb çıkarsa oradı ayrı. Sınavın amacı sıralama yapmak olduğu için bu ortalamaların çıkması başarılı bir sınav olduğunu gösterir
Kardeşim 320,0791 aldı sınavdan. Matematik öğretmeni vardı bir tane. Çocuklar anlamadım dedikçe bir daha mı anlatıcam dinleseydiniz derdi. Toplantılarda bile velilere bir daha anlatmak zorunda değilim diyordu. Toplantılara ben gidiyordum. Böyle öğretmenlerle matematik baya iyi yine de. Ayrıca çocuklar salak diyenler çocuklar yarış atı mı her şeyi yapsınlar? Tabii herkes 4/4'lük olmak zorunda. Her neyse.
Mal sensin her yil zorlasiyor. Cocuklari yaris ati haline getirenler asil mal. Cocuklar ne istediklerini hayallerini yeşertemiyor ders gelecek kaygisi dusunmekten.
Kardeşim girdi kız kardeşim galatasay istiyordu ya da Ankara fen 2019 lgs yi sınav yapmışlardı okullarında deneme sınavı gibi ful çıkarmıştı bundan 455 aldın oturmuş ağlıyor gidemiyeceğim diye
valla ya doğru kardeşimde öyle oldu alah allah bu işte biriş var ama anlamadım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Korkunçmuş sınav yaa benim kardeşim de girdi 0,1 lik dilime girmiş istediği okul geçen sene 0,11 le almış bizimki de giremicem diye korkuyo anlamadım gitti yerleştirmeler açıklanana kadar yicek bizi heralde