(ÇOK ÖNEMLİ) Arkadaşlar ne okuyabiliyorum ne çalışabiliyorum ne yapmam lazım 2 konuda da berbatım ne önerirsiniz?

Arkadaşlar sinava hazirlaniyordum 2 senede de kaybettim diyebilirim temelim cok kötü, sozelciyim fakat çokta unutkan biriyim, ders calisma aliskanligim yok bu konuda beni düzenleyebilecek beni destekleyecem kimsemde yok maddi durumumda cok zayıf dershane / ozel ders felan alamıyorum. Çalışmaya gelirsek de insanlar tatminkar olmuyor bulunduğum ilçede calisanin hakkini degil çalışanın 4/1 hakkını anca veriyorlar sabahtan aksama kadar çalışıp da 25 tl yevmiye aldığımı biliyorum 2018 de. 2019 oruçlu oruçlu evimden uzak bir yere calismaya gittigimde almam gereken paranin anca yarısına calisiyordum 50tl'ye felan yani hakkım hicbirzaman verilmiyordu ve benim için calismak biraz zor birşey pek sevmiyorum bana ruhen zor geliyor ordan oraya koşuştur patronu memnun etmek icin goz doyurucu çalış sonra aldigin para hakkin bile degil felan yani çalışmak benim icin maddiyat dışında da zülüm gibi birsey ben ne yapabilirim bu durumdan hic hosnut degilim, elalem gibi ozverili çalışamıyorum okumakta da çalışmakta da berbat ötesiyim...
(ÇOK ÖNEMLİ) Arkadaşlar ne okuyabiliyorum ne çalışabiliyorum ne yapmam lazım 2 konuda da berbatım ne önerirsiniz?
Cevapla