20 yaşındayım, part-time çalışmayı düşünüyorum ama iş arama kısmına gelince onu yapamam. Sadece internette ararım ve genelde geri dönmezler.
Ben öyle paldır küldür, mağaza mağaza dolaşarak iş soramam. Yolda geçen adama adres bile sorabilecek birisi değilim çünkü.
Bir de 18 yaşında ailem bir , iki işe sokturmuştu. Baya beceriksiz damgası yedim iki yerde.
"Bana kim iş versin ki" modundayım.
Ben öyle paldır küldür, mağaza mağaza dolaşarak iş soramam. Yolda geçen adama adres bile sorabilecek birisi değilim çünkü.
Bir de 18 yaşında ailem bir , iki işe sokturmuştu. Baya beceriksiz damgası yedim iki yerde.
"Bana kim iş versin ki" modundayım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer