Arkadaşlar, savcı olmak istiyorum ama çekingenim. Nasıl yenebilirim?

Hukuk okuyorum ve ceza hukuk'u ilgimi çok çekiyor. İlerde savcı olmak istiyorum.. ama sosyal fobim var sanırım. Çekingenim (geçmişte yaşananlar ve eğitim tarzımlada ilgili sanırım. Babam çok mükemmeliyetçiydi. Yüksek puan alsam bile, daha iyi olabilirdi diyordu ve insan içinde beni eziyordu 😐)

Bazen çok özgüvenli oluyorum (mutlu olduğum anlar) bazen ise düşük mod ve özgüvensizlik ( çoğu zaman). Nasıl tam olarak özgüvenli olabilirim? Psikoloğa gidemem çünkü param yok :D...
çekingenim diye savcı olamayacak mıyım?

Sen çekingensin nasıl yapacaksın dediler ama başarılı bir şekilde devam ediyorum bölüme..
Arkadaşlar, savcı olmak istiyorum ama çekingenim. Nasıl yenebilirim?
Arkadaşlar, savcı olmak istiyorum ama çekingenim. Nasıl yenebilirim?
Cevapla