yarın sınav var içimden son kez deneme çözmek geliyor ama üşeniyorum yapıyım mi bunu
dinlediklerimden mi ne (Cassie - Me & U)
dinlediklerimden mi ne (Cassie - Me & U)
Sınav gününden bir gece önce deneme çözülmez. Ilık bir duş al biraz müzik dinle, dua et ve gevşemeye çalış. Başarılar dilerim :)
Sakın öyle bir hata yapma yat uyu kafanı karıştırma
daha da aklını karıstırma
güzel bir duş al sonrada uykuya geç :)
başarılar dilerim :)
Babamdan sene 2004 te bana geldi dediki yarin sinav varmis calis oğlum :) o geldi aklima :((
Cevap
16Cevap
Uyuman gerek. Bu saatte deneme çözmen sana bir fayda sağlamaz
Artık deneme çözme bence. Ben 5-6 gibi kapattım defteri kitabı. Beyinin biraz kendini resetlemesi lazım.
yapma otur kafanı dinle. bu stresle olduğundan fazla yanlış yaparsın o da canını sıkar
bu saatten sonra ne denemesi kızım..
iyi konsantre ol kafanı boşalt..
Ben son saate kadar çalışmıştım ve faydasını gördüm :D
Yok bence daha bırak ve uyu bu saatten sonra. Bide LYS yarın bitiyo mu ya?
yapma pskolojin bozulur müzik dinle kitap oku iyi gelir
bir de şunu dinlemeyi dene Long way to go , cassie
saçmalama istersen artık kafanı rahatlatman lazım..
konulara hakimiyetin nasıl yeterince çalıştın mı?
alla alla ya neden ki coğrafya aslında çok kolay ve zevklidir enterasan merak etmekle alakalı birazda
neyse ağzımı bozmicam :)
evet adımı lekelemeye gerek yok.. oysa basit bişi sormuştum sarkmak vs amacım yoktu..
yaptığın tepki öyle gösterdi bizimde bir halsiyetimiz var yani neyse hayırlı akşamlar..
ben sınav sabahı bile konulara baktım
Bak ama öyle konuyu baştan sona okuma bir kabaca göz gezdir ben takmadım bu sınavı daha iyi bir bölüme gitmek için seneye girecem
hı hı :D hı hı :D aynen Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.. The person you have called cannot be reached at the moment, please try again later. DIIIT DIIIT DIIIT
:D :D
boşver ya. son an çalışma artık akışına bırak.
Üşeniyorsan yapma yeter bu kadar çözdüğün
Yeter artık be yat zıbar onca sene çözdün.
Ders çalışmaktan hep bunlar.
çözmeye başla yarıda sıkılınca yat uyu :D
bir kaç formül bakabilirsin. o kadar.
direk yatış o zaman
nolucak bu çocuğun hali yazık değilmi :D
acıyorum sana pampa ya
git yat dinlen biraz. yeter artık
o defteri kapat artık
Bence uyu, kafan dinlensin.
Niye uyumadın hala
Çözme boşver
sakın dinlen
içinde kaldıysa çöz de faydası olmaz
Çöz:d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar