10 yıldır ders çalışmıyorum. DGS'ye nasıl hazırlanacağım?

Evet Ağustosda Sınava Gireceğim Dikey Geçiş Sınavı İçin... Şimdi en son harıl harıl ders çalıştığım dönem yıl: 2010 du o zamanlar yaşlar 24 tam kanımızın hızlı aktığı beynimizin taze olduğu yıllar Tabi Şimdide Çalışırım ama eskisi gibi değil İnsan belli bir yaşdan sonra Ders Çalışası gelmiyor. Ama Ben Öğrenmenin Yaşı olmadığını düşünüyorum Zorda Olsa Nasıl Çalışabiliriz Bazen Türkçeye Çalışıyorum kafam almıyor
10 yıldır ders çalışmıyorum. DGSye nasıl hazırlanacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar Tekrar Tekrar Söylüyorum ve Yazıyorum 18 Yaşında Bir Arkadaş Sorumun altına hakaret içerikli yorum yazdı Rumuzunu vermek istemiyorum Galiba XPER1 seviyesine sahip Başdan diyorum İsterseniz Guru, Yoda, Master Ne Olursanız Olun İsterse Modaretör veya Fenomen olun Umrumda Değil Aksi Yorum Yazarsanız Aksi cevapla Payınızı veririm denemesi Bedava Mekan Bizim deyip Hakaret edemessiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Küfür Hakaret, Rencide edici Yorumlar Yazan Profil Şikayet edilir ve Engellenir (Yoda, Master, Guru veya Fenomen, Xper seviyeniz en üst olsun) umrumda değil Anında payınızı veririm Madem kural koydunuz önce siz uyun yan hesaplarla küfür etmeyin modaretörler kurallara uyun
10 yıldır ders çalışmıyorum. DGS'ye nasıl hazırlanacağım?
Cevapla