
Üstelik bilirsiniz ders kitapların da resim yorumlama diye bir şey var işte ona... :)
BAK abartmıyorum şu yazıyor!
"Yandaki karikatür hakkında düşünelim."
"Bu karikatürün iletisi ne olabilir?"
"Düşündüklerimizi arkadaşlarımızla paylaşalım."

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sonunu sen hazırladın diyor, önce sen öl.
6. Sınıfa giden bir çocuk her haltı biliyor emin ol. Bu görsel öncesi, küresel ısınma mutlaka işlenmiştir. Ayrıca 6. Sınıf veletleri tüm sosyal medyaya hakim veletler, jony sinsi tanırken bunu bilmiyor ise ailelere bir güzel sövmeli...
Garip bir durum değil, bunun hakkında yorum yaptırılır çoçuğa ve sonrasında bilmeyenler için küresel ısınma nedir öğretilir. Hatta ders olarak konulmuş ise evde ödev olarak verilebilir. Ve bir çocuk bunu ailesine sorup da öğrenebilir veya elinde bulundurduğu tabletten de...
Yani çok normal bişiy bu * *
Öncelikle AYIP! Bunu koyan arkadaşımızın kör gözünü si*em
Ne olursa olsun Bu olamaz
Öğrenip öğrenememesi umrumda değil
MEB böyle bişeye onay vermesi eğitim de ne kadar bo*tan olduğumuzun göstergesi
Üstelik 10 yaşındaki daha 31 çekmeyi bile yeni öğrenmiş bücür bunuda bilsin bir zahmet
Gelip burda kültürlüyüm ayaklarına yatma eşşek
Ha ama öncelikle o işarete dikkat etmedim ben. Normal parmak işareti sandım. Senin bunu bana demen de ayrı eşşeklik.
Anlamazlar baabında söylenmiş sandım her neyse! Komik olmuş ama
Gerçi bebeler yine her b*ku biliyor. Ortalık nah çeken bebe dolu sjsj
Şaka mı bu ahahahhaha link yok mu
onedio.com/.../6-sinif-ders-kitabindaki-kutup-ayisi-karikaturu-tartisma-yaratmisti-tum-13-sayfalar-icin-imha-karari-785680
Şaka gibi ülkeyiz lan ahahhahaha sinirim bozuldu
Dayılar sonra der "AMERİKA BİZİ KISKANIYOR"
Eyy amarıgaaa. Gülmekten ölücem
Karaya cikmasina izin vermiyor