Oyuncu olmak gelmiş geçmiş en büyük hayalim. Nasıl bir yol izlemeliyim?

Yıllardır kafayı yemek üzereyim.Oyuncu olmak bana mutluluğu ve tüm güzel şeyleri çağrıştırıyor ama bir sorun var bakıyorum oyunculara herkes sevişip öpüşüyor oyuncu olan insan bunu yapmak zorundamı? ben asla yapmam! okuyorum internetten bazı sanatçılar türkan şoray kanunları olan oyuncular oyuncu değildir her oyuncu verilen rolü oynamalı tamamiyle diyorlar aklı sıra kendi yaptıkları şeyleri örtmeye çalışıyorlar bence.Ben gördüm oyuncu olupta sevişip öpüşmeyenleri.olsun ben misal beren saat kadar ünlü olmak istemiyorum onun kadar para kazanmak istemiyorum benim istediğim sadece oyunculuk! öyle kalitesiz oyuncu olmayıda asla düşünmem kaliteli ama öpüşüp sevişmeyen! bu imkansızmı? bana söylermisiniz? kafayı yemek üzereym.yıllarca kafamı kemiren bu kurttan kurtulmak istiyorum ...
Oyuncu olmak gelmiş geçmiş en büyük hayalim. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla