Güncellemeler
+1 yıl
Atananlar yazarsa memnun olurum
allah yardımcısı olsun ama en az 85 90 lazım atabılmek ıcın demedı deme onumde bır tepe kıtap var nefret edıyorum ders calısmakdan ve cok az zamanım kaldı
merkezi atamaysa 90dan aşağısı çok zor, Türkiye geneli için
40 dır heralfe google sor
Ablacım sırf xper için hEr yere yorum yapmasanız nasıl olur
Hayir anlamadim sen google sor orada kac tane çıkacak o şekilde atandigi söylenen sende yargısız infaz yapma
Sende sirf xperin artsın diye dengesiz sorular sorma
Cevap
5Cevap
asgari 85 puan gerekiyor...
kpss tercih motorundan bakabilirsin
88 ve üstü olabilir.
Daha ogrenciyik :D
Lise mi önlisans mı yoksa lisans mı
Lise
teşekkür edrm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar