DİPLOMA NOSU ALMIŞ GENEL LİSE ÖĞRENCİLERİ Durumunda Olan Öğrencilerin Sisteme Giriş Yetkileri Yoktur?

Arkadaşlar merhaba ben uzun yıllardır mesleki açık öğretim öğrencisiyim ve kredim 180 felandı. Daha bitmeyen derslerim vardı. Son zamanlarda yatirsamda ücretini sınava giremedim. Fakat geçen bir siteye girim dedim karşıma bu hata çıktı ( DİPLOMA NOSU ALMIŞ GENEL LİSE ÖĞRENCİLERİ Durumunda Olan Öğrencilerin Sisteme Giriş Yetkileri Yoktur..! ) Bu ne demek? Ben mezun mu oldum yani?
DİPLOMA NOSU ALMIŞ GENEL LİSE ÖĞRENCİLERİ Durumunda Olan Öğrencilerin Sisteme Giriş Yetkileri Yoktur?
Cevapla