Mezuna kalacağım bana yol gösterir misiniz?

12. sınıftım. Mezun oldum anadolu lisesindende meslek gibiydi zaten. yoğunluktan yaşanılanlardan bahanelerimden bu sene bişey yapamadım. Türkçe matematik temel attım sadece. Mezuna kalacağım. Kalma yazanlar lütfen yazmasın ben tavsiye istiyorum. Beni daha çok strese sokucak birini değil

şu an durumlar tyt 40 (çoğu Türkçe ) ayt 10-15

Kötüyüm biliyorum ama çalışırsam olucağına inanıyorum. Çalışmadığımdan temelimin olmadığından böyle

Aklımdaki soru işaretleri şunlar
1. Hedef belirleyemiyorum ne yapmalıyım? Çok düşündümde hiç bir meslek beni çok cezbetmiyor. Şuana kadar düşündüğüm meslekler bilgisayar mühendisliği , endüstrü mühendisliği, iç mimarlık , mimarlık, diyetisyenlik, fizyoterapi ve rehabilitasyon , hemşirelik , psikolog
2. MF'im ama netlerdende gördüğünüz gibi yapamıyorum TM'ye geçilmeli miyim?
3. Mezunluk zormu zorlukları nelerdir?
4. Dersahane gerekirmi_
Mezuna kalacağım bana yol gösterir misiniz?
Cevapla