Arkadaşlar 21 yaşındayım ve üniversite 1. Sınıf öğrenciyim benim sorunum aslında şu ben liseden mezun olur olmaz iş hayatına atıldım ve sürekli aralıksız çalıştım birazda maddi sıkıntılarımız vardı üniverteye geç gitmek zorunda kaldım o yüzden
Ama yaşım birazda diğerlerine göre büyük olduğu için sürekli bir şeylere atılma sorunu yaşıyorum daha üniversite 1. sınıftan kendi alanımla ilgili bir iş buldum ama çok şey katıyor ama sürekli ya bana fayda sağlamazsa sürekli psikopat gibi kendimi nasıl geliştiririm konusu hastalık haline geldi bunu nasıl aşabilirim
Ama yaşım birazda diğerlerine göre büyük olduğu için sürekli bir şeylere atılma sorunu yaşıyorum daha üniversite 1. sınıftan kendi alanımla ilgili bir iş buldum ama çok şey katıyor ama sürekli ya bana fayda sağlamazsa sürekli psikopat gibi kendimi nasıl geliştiririm konusu hastalık haline geldi bunu nasıl aşabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer