Sürekli kendini geliştirme takıntısı nasıl aşılır?

Arkadaşlar 21 yaşındayım ve üniversite 1. Sınıf öğrenciyim benim sorunum aslında şu ben liseden mezun olur olmaz iş hayatına atıldım ve sürekli aralıksız çalıştım birazda maddi sıkıntılarımız vardı üniverteye geç gitmek zorunda kaldım o yüzden
Ama yaşım birazda diğerlerine göre büyük olduğu için sürekli bir şeylere atılma sorunu yaşıyorum daha üniversite 1. sınıftan kendi alanımla ilgili bir iş buldum ama çok şey katıyor ama sürekli ya bana fayda sağlamazsa sürekli psikopat gibi kendimi nasıl geliştiririm konusu hastalık haline geldi bunu nasıl aşabilirim
Sürekli kendini geliştirme takıntısı nasıl aşılır?
Cevapla