Acikoretim mezunu olan birinin formasyon alıp ogretmen olmasina ne diyorsunuz?

arkadaslar merhaba acikogretim fakültesinden mezun olup formasyon alıp ben öğretmenim diye ortalıklarda dolasan insanlar hakkında ne dusunuyorsunuz? bana gore cok haksizlik puanı ne egitim fakültesine yetti ne de örgüne zar zor acikogretim kazanmış sonra parasını verip formasyon eğitimi alıyorlar sonra etrafta ben öğretmenlik okudum ben öğretmenim diye ortalıklarda dolanıyorlar. Bide orgun ile egitim fakültesinden mezun olanlarla kendilerini bir tuttuyorlar.

ne dusunuyorsunuz bu konu hakkında bence cok ama cok buyuk haksizlik öğretmenlik resmen insanların elinde oyuncak oldu onune gelen formasyon alıyor ne kadar kolay ya öğretmenlik unvanını almak cok sinir bozucu güzelim mesleği berbat ettiler. Acikogretimden mezun olanlar ogretmen olmamalı!!
Güncellemeler
+1 yıl
orda misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
ne dusunuyorsunuz?
Acikoretim mezunu olan birinin formasyon alıp ogretmen olmasina ne diyorsunuz?
Cevapla