arkadaslar merhaba acikogretim fakültesinden mezun olup formasyon alıp ben öğretmenim diye ortalıklarda dolasan insanlar hakkında ne dusunuyorsunuz? bana gore cok haksizlik puanı ne egitim fakültesine yetti ne de örgüne zar zor acikogretim kazanmış sonra parasını verip formasyon eğitimi alıyorlar sonra etrafta ben öğretmenlik okudum ben öğretmenim diye ortalıklarda dolanıyorlar. Bide orgun ile egitim fakültesinden mezun olanlarla kendilerini bir tuttuyorlar.
ne dusunuyorsunuz bu konu hakkında bence cok ama cok buyuk haksizlik öğretmenlik resmen insanların elinde oyuncak oldu onune gelen formasyon alıyor ne kadar kolay ya öğretmenlik unvanını almak cok sinir bozucu güzelim mesleği berbat ettiler. Acikogretimden mezun olanlar ogretmen olmamalı!!
ne dusunuyorsunuz bu konu hakkında bence cok ama cok buyuk haksizlik öğretmenlik resmen insanların elinde oyuncak oldu onune gelen formasyon alıyor ne kadar kolay ya öğretmenlik unvanını almak cok sinir bozucu güzelim mesleği berbat ettiler. Acikogretimden mezun olanlar ogretmen olmamalı!!
Güncellemeler
+1 yıl
orda misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
ne dusunuyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer