Yaptığım işten memnun değilim. Sizce işten çıkmalı mıyım?

3000 TL birikmişim var. Borcum yok. Ofis ortamında çalışıyorum. Ortama bir türlü ısınamadım 4 ay oldu. Sizce 1 ay daha idare edip işten çıkayim mi? Yoksa devam mı edeyim.
Yaptığım işten memnun değilim. Sizce işten çıkmalı mıyım?
Cevapla