Tamamen senin yeteneğine ve gelecehinde olmak istediğin mesleğe bağlı ikiside havalı ikisinede gitmek için ilk 1000 e girmen lazım ama doktor olmak daha havalı gibi. İyi günler
Bence de tutulamaz da arkadaş boğaziçili olduğu için cerrahpaşa tıptan daha iyi gözle bakıldığını vs söyledi yani mevzu mühendislikten ziyade boğaziçi olması , bana kalırsa zaten benim mesleğimden daha saygını yok bu tüm dünyada böyle , hele hele tıptaki uzmanlık alanım zaten en saygın alanların başında gelir 😂
Tabii burunda biraz makyaj var gibi duruyor o da yanıltıcı olabilir bir de burnunu tüm açılardan görmedim fakat şöyle karşıdan baktığımda profil fotoğrafına ben burnunda estetik hiçbir kusur göremiyorum , bence son derece estetik bir yüzün var , sen nesinden şikayetçisin peki burnunun
Uç düşüklüğünü değerlendirmem için burnun her iki yandan ve her iki ön çapraz yönden görüntüsünü görmem gerek , önden görüntü yanıltıcı olabiliyor fakat bana göre kesinlikle estetik bir burnun var , eğer hayalimde canlandığı gibiyse ben seni asla ameliyat masasına yatırmazdım , yazık yani güpgüzel burnun var zaten , var olanla gereksiz oynamaktan nefret ederim en büyük prensibimdir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tamamen senin yeteneğine ve gelecehinde olmak istediğin mesleğe bağlı ikiside havalı ikisinede gitmek için ilk 1000 e girmen lazım ama doktor olmak daha havalı gibi. İyi günler
Oy kullandınız mı hocam
Kullandım kardeşim cerrahpasayi sectim
Tabii ki tıp fakültesi de sen havalı olup olmamasına mı bakıyorsun?
Yok ben zaten doktorum da boğaziçi mezunu arkadaş kendi okulunun daha çok prim yaptığını söyledi ben de gel o zaman bir anket yapayım da gör dedim
Tıp ve mühendislik bir tutulabilinir mi Allah aşkına? 😂😂😂😂😂😂
Bence de tutulamaz da arkadaş boğaziçili olduğu için cerrahpaşa tıptan daha iyi gözle bakıldığını vs söyledi yani mevzu mühendislikten ziyade boğaziçi olması , bana kalırsa zaten benim mesleğimden daha saygını yok bu tüm dünyada böyle , hele hele tıptaki uzmanlık alanım zaten en saygın alanların başında gelir 😂
Kadın doğum doktoru mu olacaksın? :d
Hayır ben plastik cerrahım
Bebeğimsu ben estetik olmak istiyorum :d
Ne estetiği
Burun :d
Profil fotoğrafında burnunla oynanmış mı , shoplu mu yani
Hayır bebeğimsu
Tabii burunda biraz makyaj var gibi duruyor o da yanıltıcı olabilir bir de burnunu tüm açılardan görmedim fakat şöyle karşıdan baktığımda profil fotoğrafına ben burnunda estetik hiçbir kusur göremiyorum , bence son derece estetik bir yüzün var , sen nesinden şikayetçisin peki burnunun
Ucu düşük bana göre
Uç düşüklüğünü değerlendirmem için burnun her iki yandan ve her iki ön çapraz yönden görüntüsünü görmem gerek , önden görüntü yanıltıcı olabiliyor fakat bana göre kesinlikle estetik bir burnun var , eğer hayalimde canlandığı gibiyse ben seni asla ameliyat masasına yatırmazdım , yazık yani güpgüzel burnun var zaten , var olanla gereksiz oynamaktan nefret ederim en büyük prensibimdir
Ayyyy teşekkür ederim daktır ❤️
Rica ederim , soracağın bir şey olursa yine sorabilirsin diyeceğim ama gizliden sordum soruyu😐
İstek at seni takip edeyim ben
Okey
Boğaziçi adı bile havalı zaten. Üniversiteyi geç Boğaziçi Köprüsü desen bile havalı 😂
Oy kullandınız mı?
evet. Boğaziçi dedim
Yozgat Tıp vs Boğaziçi Bilgisayar sorsan belki boğaziçi geçerdi =)
Havalı olmak mı diyorsun? Okumasana sen
Ben okuyalı çok oldu kardeş , plastik cerrah oldum , mevzu başka
Fikrin varsa kullan oyunu yoksa da laf kalabalığı yapma
İstanbul Üniversitesi - Maden Mühendisliği