Matematiği kötü olan birinin bankacı olması doğru mu?

Arkadaşlar bu eğitim sistemi neden bu kadar kötü üniversiteye giden yakın arkadaş çevremde matematikde 4 işlemde takılan insan bankacılık okuyor sınavda 2 matematik neti çıkardı ama kazandığı bölüm bankacılık nasıl oluyor böyle bir şey aynı şey öbür bölümlerde de geçerli mesela matematik yaparak hukuk kazanan var çevremde edebiyattan falan az yaptığı halde diyecek söz yok yani
Matematiği kötü olan birinin bankacı olması doğru mu?
Cevapla