son sınıf olarak mezuna kalacağım sanırım hala çalışıyorum. malesef pek ciddiyeti anlamadım. Kafam daha çocuksu laylaylomdu. Çünkü hayatım boyunca hiç ders çalışmadım :D son gece çalış odur şu an okul başarı puanım 81.20 bu sene gerçekten ciddiyete almadığım ve pek zaman bulamadığım için yks denemelerime pek bakmadım ama tyt 190 civarıydı ayt 140 ama hiç çalışmadım bir dersahaneye gittim o kadar
okul ise (ödevidir projesidir sınavıdır cıdden zaman kaybettirdi)+ dersahane yoğunluğundan çalışamadım ve kendime hedef bulamamıştım ama mimarlık istediğime karar kıldım. Görsel zekayım teknolojiye bilgisayara çizime maketlere vs ilgim var yabancı dillerede ilgim var başarılı olacağımı düşünüyorum. Dedemde inşaatçi olduğu için tanıdıklarının olacaklarını düşünüyorum
hedefim yeni açılmış olan İstanbul üniversitesi mimarlık 407 puan almam gerek şuanlık düşermi bilmiyorum.407 puan için kaç net lazım tyt ayt olarak yök atlasa baktım da bide sormak istedim
okul ise (ödevidir projesidir sınavıdır cıdden zaman kaybettirdi)+ dersahane yoğunluğundan çalışamadım ve kendime hedef bulamamıştım ama mimarlık istediğime karar kıldım. Görsel zekayım teknolojiye bilgisayara çizime maketlere vs ilgim var yabancı dillerede ilgim var başarılı olacağımı düşünüyorum. Dedemde inşaatçi olduğu için tanıdıklarının olacaklarını düşünüyorum
hedefim yeni açılmış olan İstanbul üniversitesi mimarlık 407 puan almam gerek şuanlık düşermi bilmiyorum.407 puan için kaç net lazım tyt ayt olarak yök atlasa baktım da bide sormak istedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer