2 yıldır tiyatro ve şan eğitimi alıyorum açık lise okuyorum ancak oyunculuk olmazsa makyözlük ya da hosteslik düşünüyorum hangi meslekte daha rahat kariyer yapabilirim?
Hosteslik
Makyözlük
Oyunculuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba,
Tiyatro ve şan eğitimi alıyorsanız iki senedir, oyunculuk konusunda kararlı olduğunuzu düşünüyorum. Bence bu alanda çalışmalarınıza devam edebilirsiniz.
Tiyatro seçmelerine katılabilir veya bir ajansa kaydolabilirsiniz. Makyözlük ve hosteslik konusunda bir bilgim yok. Ama o konularda da eğitim alabilir ve o yönde çalışmalar da yapabilirsiniz.
Bu alanlarda eğitim alırken; örneğin, makyözlük eğitimi alırken bir yandan da oyunculuk yapabilirsiniz. Bu arada da hangi mesleği seçeceğinize karar vermek için daha fazla bilgi edinmiş ve zaman kazanmış olursunuz ve kaybınız da olmaz diye düşünüyorum. Ama oyunculuk dışında bir iş edinirseniz ve yoğun olursa çalışma süreniz oyunculuk yapamayabilirsiniz. Bir tiyatroda veya bir televizyon projesinde yer alacak zaman bulamayabilirsiniz. Çünkü tiyatro veTV projeleri de çok zaman alabiliyor. O zaman bir işi seçmek zorunda kalabilirsiniz.
Bu arada açık liseyi bitirdikten sonra üniversiteye devam edecek olursanız o süreçte de oyunculuğa devam edebilirsiniz. Oyunculukta da istediğinizi bulamazsanız okuduğunuz bölümdeki mesleğinize devam edebilirsiniz.
Seçiminiz hangi yönde olursa olsun yolunuz açık olsun.
Sevgilerimle.