Arkadaşlar borsadan anlayan var mı? THY Aselsan aldım sizce bozayım mı bekleteyim mi?

Yeni yeni borsada ısınma turları atıyorum. Al sat yaparak ufak şeyler aldım ama thy aselsan aldım şu an 200er tl zararda ikisi de yol yakınken bozmalı mıyım yoksa bekletmeli miyim?
Arkadaşlar borsadan anlayan var mı? THY Aselsan aldım sizce bozayım mı bekleteyim mi?
Cevapla