Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, gerekçe lütfen.
ankarada iyi ama fakülte kampüs içinde degl lise gibi orda okudgm için biliyrm hacettepeyi tavsıye ederm
arkadaşım ben evli olduğum için bu bölümü açıköğretimden okuyacam.çünkü çocuğumu bırakacak bir yerim yok
bence hacettepe bir gerekçesi yok ben olsam oraya giderdim
Cevap
3Cevap
kesınlıkle hacettepe.
hacettepe daha iyi :)
farketmez ikisi de aynı
Hacettepe
Neden?
Sanırım 60'lı yıllara kadar gidiyor ucu. Bölümlerin tarihçesini-kadrosunu araştırın.
Teşekkürler.
Rica ederim.
Hacettepe
Neden?
Ankaradan daha köklü daha iyi bir üniversite üstelik kampüsü 10 numara
Hacettepe kampüsü güzel. üniversitede iyi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar