Sözel dersler olmasaydı okul hayat benim için sıkıcı olurdu coğrafya tarih edebiyat felsefe bu derslerde sohbet edebiliyorum sosyal düzen hakkında geçmiş hakkında insanlar hakkında sohbet edebiliyorum hocalardan yeni şeyler öğrenebiliyorum Ve bu çok hoşuma gidiyor. Hoca da bilgili bir adamsa veya kadınsa ders tadından yenmiyor. Sözel dersleri olmasa okul çekilmez bence. Türkçe hariç tabii onun matematikten pek farkı yok 😂😂