Maaş, yaşantı bakımından hangisini tavsiye edersiniz sebebiyle açıklarsanız cok sevinirim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Hemşirelikte çok çalışıp kan revan içinde kalırsın, hosteslikte ülke gezersin hakların olur ve kültürün olur.
Zaten paramedik mezunuyum bolca kan revan içinde kaldım :( Şimdi üniversite sınavı başvurusu yaptım sivil havacılık yazmayı düşünüyorum kötü mü ettim iyi mi ettim bilmiyorum ama senin gibi düşünüyorum ben de ama onun da hostesliğin de mülakat sıkıntısı var sanırım :(
İkisi de zor meslek olarak kolay meslek yok hostes yüksek maaaş hemşire hayat kurtarma sana kalmış olasılıklar bunlar
Aynen öyle :(
Tabiki de hostes olmak. Güzelliğinle iş görüyorsun, yani varlığın ödeme sebebi. Yüksek maaş, dünyayı gezmek, her türlü imkan firmadan, herkesin sana tapması erken emeklilik...
Bencede ben de öyle düsünüyorum aslında paramedik mezunuyum simdi yeniden üniversite sınavına giricem ama THY icin de mülakatlar zor diyorlar :(
Öyle, thy en kral firmadır. En yüksek maaşlar en ballı imkanlar ve dünyanın tamamını gezme fırsatı veren tek türk firması. Uğraş çabala, inanırsan kendine olur. Olmadı pegasus olur, yani hedefi en tepeye atarsın, olmadı diğer firmalara girersin.
Sivil havacılık bölümü, ya da ingilizce bölümleri tercümanlık falan yazmanı tavsiye ederim. Bir de üniversite hayatın boyunca düzenli spor sağlıklı diyet yapmanı, ingilizce yanında birkaç dil daha öğrenmeni.
Ben zaten üniversiteden paramedik mezunuyum. Bu yaz tatilimde sizinde dediğiniz gibi ingilizce dil kursuna gitmeyi ilerlemeyi düşünüyorum fakat farklı bölümlerden de üni mezunu olunca yine THY firmasi mülakatlara alıyormuş yanlış mı biliyorum? Bu senede açıktan sağlık ile alakalı farklı bir bölüm okumayı düşünüyorum aslında hosteslik için üniversite şart değil diyorlar ama bu konuda sizin bilgileriniz ne yönde?
Firmaya göre değişiyor o, o işle ilgili çok bilgim yok o yüzden yanıltmak istemem ama thy lisans üstü kabul ediyor sadece. Ve evet hangi bölüm olursa olsun lisans diploması önemli onlar icin. Farklı firmalar farklı prosedür olabilir ama kalite yükseldikçe bu şartlar da artıyor. Thy prestij olarak almıyor eğitim şartlarını sağlayamayanları. Tekrar sınava girecem dediğin için o bölümleri tavsiye ettim. O bölümler seçilme olasılığını artırır.
Tekrar sınava gireceğim fakat ön lisans mezunu oldugum icin Dgs ile lisans tamamlama düsünüyorum sağlıktan devam etmek icin girecegim. Yani thy firmasi ön lisans mezunu olmayı pek kabul görmüyor mu bu kötü oldu işte :(
Sen de tamamla ve lisans mezunu ol o zaman, herşeyi thy için değil kendin için yap. Üniversite mezunu olmuş ol, kariyer anlamında eksik kalma. İyi derece ingilizce ve orta derece başka bir dil bilen güzel bir hemşire olarak hostes adayı ol, bundan ötesi mi var
Aynen öyle çok haklısınız hem dgsden hem de yksden bu sene deneyeceğim ön lisansta hiçbir şekilde ilerleme olarak yol katedemiyorum. Bu hem benim demoralize ediyor. Tekrardan lise öğrencisi tarzında Kimya, biyoloji, matematik, türkçe kasmaktan aklım direkt hosteslik sınavlarına gittiği için böyle çelişkide kaldım :(
Çelişkide kalma, dersini çalış gerisini düşünme, heyecan yapma bu kadar
Celiskili değilim de lisans icin konuları yetistirme telasindayim daha baslamadigim konular ve bitirmedigim kitaplar var. 120 küsür gün kaldı onun tedirginligindeyim fazlasiyla gerginim maalesef oyuzden bahsettigim İngilizce eğitimine de yaz tatilinde baslamayi sinavi hayirlisi ile geçtikten sonra hedeflemeyi planliyorum :'(
Tamam daha çok saldır o zaman derslerine, çalış sürekli ve düzenli. Kazanırsın illaki olmadı başka bölüme git. Kendini uygun şekilde geliştirirsen lisans mezunu olunca her türlü hostesliğe başvurursun.
Aslında ebelik hemsirelik cok yüksek puanlar da istemiyor fakat sıkı calısma istiyor cünkü üni sinavinin sistemi oldukca değismis maalesef oyuzden bunun gerginligindeyim :(
Değişirse değişsin konular da aynı sınava giren kitle de senle aynı durumda. Konu çalışman bilgi düzeyin iyi olursa sisteme ayak uydurmak iş bile değil.
Konu eksigimin ceyregini yariladim fazlasi kaldi gibi üni staj derken bakalım nasıl halledicem umarim olur :(
Evet stajlar hep yavaşlatıyor maalesef ama yapanlar var çok da dert değil. Bol bol soru çöz, yeni konu işledikçe deneme çözmeyi bırakma ki hallettiğin konuları unutma. Sorular seni sıcak tutar. Bu kadar heyecan da yapma, asıl bundan kaybedersin. Herşey olacağına varır.
3 gun stajım oldugundan yorgunlugundan gözüm görmüyor cebimde formul defteri tasiyorum artik bu duruma geldi :( Haklısınız heyecan en kötü etkileyen sey bundan 2 yil öncede zaten ondan dolayi kaybettim su an lisans icin cabalayısım da beni üzmüyor değil keske ben basinda yapabilmis olsaydım :(
O zaman öyle gerekmiş, şimdi de çalışır bakarsın daha farklı olur. Onu düşünme işte, bu kadar takıyorsan seneye yine hazırlanırsın. Hem staj hem ders çalış iyidir, boş insan olmaktan kat kat iyidir, seni aktif ve güçlü yapar
İnsallah öyle olur ben de öyle umuyorum seneye kalmasına aslında gönlüm hic razi degil umarim dediginiz gibi olumlu dusunurek yapacagım :(
Gönül razı olmaz tabi de yeri gelir mecbur kalırız ben de çok defa okulumu uzattım. Siz gönlü rahat tutun, güzelce çalışın dersinize. Okula başlayınca da full dil çalışırsınız, ilerde kullanacağınız şeyler olduğu için zevk alarak öğrenirsiniz farklı dilleri. Uni hayatınız daha heyecanlı ve mutlu geçer. Sabreden derviş bir şekilde erer muradına. Uçaklarda görürüz artık sizi. Şu güzel kız gelse de sipariş alsa diye bekleriz 😉
Siz ne mezunusunuz? Yaa ya insallah umarim umdugum gibi olur :) Cümleleriniz pozitif düsünmeme cok yardimci oldu özellikle son cümleniz :) cok tesekkür ederim umarim dediginiz gibi bu sene lisansima baslayip sonra dilimi gelistirebilirim
Hemşire derim ben , saygınlığında var diğerine göre
Söylemem gerekir ki maaşına gelip 3 ay sonra istifa edenlerle dolu hosteslik dediğiniz iş.
Thyna girersen hostes hemşirelikte devlette çalışırsan iyi
Zaten paramedik mezunuyum bolca kan revan içinde kaldım Şimdi üniversite sınavı başvurusu yaptım sivil havacılık yazmayı düşünüyorum kötü mü ettim iyi mi ettim bilmiyorum ama senin gibi düşünüyorum ben de ama onun da hostesliğin de mülakat sıkıntısı var sanırım
Dil öğren en az 2 bir de fizigine dikkat et bakımlı ol aşırı güxel ve yakışıklı erkekler vardı mülakatta ama kurul sıkıntı dili geçersin
Bu yaz tatilinde ingilizce kursuna baslamayı dusunuyorum zaten de fizik de önemli aynen mülakatların nasıl geçtiğini biliyor musunpeki
Evet ingilizce değerlendirme sonra bıy kilo sonra psikloh sonra kurul mülakatı
Onaylandı mı peki basladın mı :) Tavsiyelerin varsa bu konu hakkında bilmeyi cok isterim.
Hayır tabiki
Hemsire olursan doktorun hostes olursan pilotun altina yatican dimi cunki
Benim hedefim kariyer tatlım senin bahsettiğin o konular değil :) :*
Hemşire
Neden peki? :)
Bilmiyorum hemşirelik iyidir :D
hemşirelik daha iyi