Arkadaşlar bugün kursa yazıldım, sıfırdan öğreniyorum. Aklıma takılan bir şey var, lütfen yardımcı olur musunuz?
İsim cümlelerinde (am, is, are) kullanıyoruz tamam. Fiil varsa bunlar kullanılmıyormuş tamam anladım. Ama fiil cümleleriyle isim cümlelerini nasıl ayırt edeceğim? Yani hoca bir cümle yaz dedi, yazdım ama isim kullanmışsın sonda dedi. My father is blondhair yazdım kabul etmedi. Ben bu sondaki kelimenin isim mi fiil mi olduğunu nasıl anlayacağım?
İsim cümlelerinde (am, is, are) kullanıyoruz tamam. Fiil varsa bunlar kullanılmıyormuş tamam anladım. Ama fiil cümleleriyle isim cümlelerini nasıl ayırt edeceğim? Yani hoca bir cümle yaz dedi, yazdım ama isim kullanmışsın sonda dedi. My father is blondhair yazdım kabul etmedi. Ben bu sondaki kelimenin isim mi fiil mi olduğunu nasıl anlayacağım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar