Sizce 11saat diş hekimi asistanı olarak çalışmak mı (sbh9-aksm8) yoksa 9saat çağrı merkezinde çalışmak mı (sbh10-aksm7) daha iyi?

Birinde ayakta durcam birinde oturcam ve oturunca yorulmam diye düşünüyorum. Bazıları beden yorgunluğu kafa yorgunluğundan iyidir çağrı merkezinde çalışma diyo sizce?
Sizce 11saat diş hekimi asistanı olarak çalışmak mı (sbh9-aksm8) yoksa 9saat çağrı merkezinde çalışmak mı (sbh10-aksm7) daha iyi?
Cevapla