Bu faktoriyel sorusunu bile yapamiyorum cok mu aptalim yaa?

Tyt mat calisiyorum uni sinavina giricem faktoriyel konusundayim ama bir bok yapamadim bu soruda. Sinavda faktoriyel cikar mi?
Bu faktoriyel sorusunu bile yapamiyorum cok mu aptalim yaa?
Bu faktoriyel sorusunu bile yapamiyorum cok mu aptalim yaa?
Cevapla