
Başvuru tarihleri 17-27 Eylül 2019 tarihleri arasında olacak. PÖH adayları başvurularını http://www.pa.edu.tr adresinden e-devlet şifresi ile giriş yaparak ön başvurularını yapabilecek.
Kadınların PÖH olmasını destekliyor musunuz?

Destekliyorum tabi ki de. Çünkü kadınlardan bu işe talep var. PÖH , JÖH olmak isteyen Türk kızları var. Neden yapamasınlar ki? Gayet de yapabilirler ve yaparlar. Ben güveniyorum Türk kızlarına. Hatta kadınlar da erkekler gibi askerliğe tabi tutulmalı. Bu konuda da bir çok kızın talebi var. Mesela milliyetçi bazı kızlar, biz kızlar da askerlik yapmak istiyoruz. Bizi de askere alın diyorlar. Hatta Mhp bu konuda teklif bile önerdi kadınların da askerlik yapması için. Cinsiyet eşitliği için kadınlar PÖH, JÖH olabilmeli ve askerlik erkeklere zorunlu ise, kadınlara da zorunlu olmalı.
Tabi kadınların üstünlüğünü savunan erkek düşmanı feministler buna karşı çıkarlar.
Türk kadınına imkan verilince her şeyi başarabildiğini gördük, görmeye devam da ediyoruz. Bir kadının savaş pilotu olması düşünülemezdi. Ama Mustafa Kemal Atatürk düşündü, her zaman yaptığı gibi.. Ve yüzyılın en başarılı pilotlarından Sabiha Gökçen meydana geldi.
O Türk kadını değildi be
Yorumlara şöyle bir baktım da bazıları olmaz etmez yakışmaz gösteriş için demişler bu meslek ne gösteriş için yapılįr nede para için yūreğinde vatan sevgisi olan kadın veya erkek olmaksızın her kişiye yakışır erkeklere ne kadar çok yakışıyosa kadına da bir O kadar yakışır cinsiyet ayrımı yapmayın
Sen hiç duydun mu gördün mü şehit kadın verdiğimizi?
Cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama bazı işler var ki gerçekten erkeklerin Sadece bu işi yapabileceğini bilmek lazım...
Zeynep Sağır, Selda Güngör, Kübra Doğanay, Demet Sezen
Cennet Yiğit Gülşah Güler songūl yakut şehitlerimiz
Ben duydum gördūm ama sanırım sen görmemişsin
100 tane erkek şehit veriyoruz dönmüş bana 5 6 isim sayıyorsun
Neyse..
Boş yapma da işine bak 100 şehidimiz bizim için neyse senin O 5 6 tane isim dedigin sehitlerimiz de ayni gelmis burda sayi hesabi yapma
Sen anlayamazsın bu işleri işine bak ufaklık..
Senin anladığını görūyoruz boş yapma
Sesli güldüm 🤣
Bu gereksize cevap yetiştirmene değmez kuzum bilenle tartışabilirsin bilmeyenle tartışabilirsin ama bu tip ahmakların yorumunu okumama bile değmez
Aynn oyle insan yerine koyup laf anlatmaya calisiyorum ama arkadas munasip biyerlerinle dinleyip cevap verdigi icin konusmak ne mumkun
@animecikız_ demek adın ahmak
Senin sorunun , daha tartışmayı bile saygı çerçevesinde yapmadıktan sonra sizden bir şey beklemek zor.. şimdi işinize bakın cahillerle sohbet etmiyorum hele ki saygısız kişilerle hiç etmiyorum...
@Zehirli_òfke kadın diye şehit saymayip saygısızlık eden sensin bence nene hatunumuzu ne çabuk unuttun ülkesi için canını veren herkes şehittir kadın erkek ayrımı yapman büyük saygısızlık
@Kedicikunicorn okumadan yorum yapma aklı sıra kadın birliği yapıyorsunuz bana saldırıyorsun
Ben yazımda ayrım yapmıyorum dedim ama anlamak istemediğiniz o kadar açık ki söylenecek söz bulamıyorum şimdi artık işinize bakın ve yazmayın... Çünkü karşımda konuşacak kişi görmüyorum tartışmayı bile saygısızlık yaparak yazan kişilerden bir şey beklemek doğru değil...
Türk kadını medeniyetinin başından beri savaşlarda yer almıştır. Devlet yönetiminde söz sahibi olmuştur. Genlerimizde var olan bir yetenek bu. Hem erkeğimiz hem kadınımız stratejik düşünmek ve savunma yapabilecek düzeyde bence olmalı.
Ey seni gidi eksi basan 1 erkeğin 4 karısından biri kanın Türk değilse alışık değilsindir.
Türklerin medeniyetini bir anlatsana bana 😂😂
Bu yaşına kadar öğrenemediysen senin problemin aç oku biraz dağda mı yaşıyorsun 😊
Yok gerçek tarihte böyle bir sey yok çünkü ufaklık 😂😂 sen biliyorsan bir anlatta dinleyelim neymiş
Gerçek tarihten kastın hangi kaynaklar sen onu söyle bana ben ona göre savunma yapayım. Biliyorsun ateist dindar tartışmaları olur ve nedense ateisttin sunduğu her değil inançlı tarafından mantıklı olsa da kabul görmez 😊 neden çünkü kendini inandırdığı ve ona kendini daha iyi hissettiren hikayeler vardır😊
Onlar delilden kastın bilimsel olanlar hala hiçbir bilimsel şey tsnrinin5 var olmadığını göstermez. Bak inançlı biri değilim 😂 ama Türkler tarihini abarttip abarttip sallıyorlar öyle bir şey yok yani türk tarihinin çoğu uydurma
Nedense zaten insanların kabul etmek istemediği şeyler hep uydurma olarak diye absorbe etme durumu var 😂 bunca tarihçi yanılıyor sizler haklısınız enterasan baya bir enteresan😂😂
Kardeşim yanılma değil teorilerin bir geçerliliği olmadığını söylüyorum 😂 Türklere kalsa Sümerler de Türk olucak entrüsklerde vs vs bunlar sizi komik duruma düşürüyor dünya karşısında
Cevap
88Cevap
Tamam saygımız var ama çok abarttılar bu kadın her işi yapar mevzusunu bu tarz işler erkeklerin işi bu tarz mesleklerde yer alan kadınların hatalarının ve tavırlarının erkeksileştiğini bariz bir şekilde görebilirsiniz eğer kadınsı hatlara sahip ise manken olarak kullanıyorlardır ojeli rujlu pöh olmaz madem bu kadar hevesliler kadınlar inşaatta amelelik, hamallık falanda yapsınlar
Kadın isterse herşey olabilir ben polisim ama özel harekat polisi normal polislikten biraz daha farklı kırsalda çalışacak ve zor şartlar altında ben tercih etmiyorum ama yapabilecek güçlü kadınlarımız vardır hepsine de helal olsun allah iyilerle karşılaştırsın
Bizim kızlar integramdan çıkınca bile çıplak hissediyolar 🤣 Ne PÖH ü ne ÖHÜ onlardan kibrit kutusu olmaz 😁😀 koltuktan kalksa bacakları tutmaz oluyor türk kadının (1990 üstü tüm kadınlar.) Diğer ülkelerde spor kültürü var. Bizde araba kültürü. Sırf bundan dolayı bile yabancı ülke kafınlar türklerden çok daha iyi pöh olur. İthalatla kadın alırsa devlet o ayrı 😁 angus alır gibi ithal kadın 🤣🤣🤣
PÖH VE JÖH lere allah güç kuvvet versin. Allah ayaklarına taş değdirmesin. Fakat Evinden alıkoyduğunuz kadınları içine koymadığınız bir orası kalmıştı. Kadın kadın bu bence kadınlar vatansever evlatlar yetiştirerek daha faydalı olabilir.
Elbette katılmalılar Mardinde şehit olan kadın Polislerimizi unutmadık Tinleri uçmağa varsın her kadın olabilir bence olamaz diyenlere Tomris Hatunu Nene Hatunu Kara Fatmayı ve nice kadinlarimizi hatirlatin
Olsa nolacak sanki kuzey ırak ve suriye'ye operasyona mı gönderecekler, ya da terörün bol olduğu şehirlerde sokaklarda devriye mi gezdirecekler. Yine kadın diye ayrımcılık yapıp kolay yerlere verecekler zor olan yine pöh erkeklerde olacak
Yaw. Kadınlı erkekli ordulaşma olmaz. Bakın dağdaki teröristlere bir birilerini beceriyor. Bunlarda sonra aynı olur. Ben karşıyım. Polis kadına evet askeri kadına hayır. Sazanlar atlar şimdi tarih dersi vermeye kaklar
🇹🇷TÜRK🇹🇷KADININA🇹🇷YAKIŞIR🇹🇷 🇹🇷TABİKİ🇹🇷HERŞEYİ🇹🇷BAŞARDIKLARI🇹🇷GİBİ🇹🇷BUNU🇹🇷DA🇹🇷BAŞARABILİRLER🇹🇷HELALLL🇹🇷🇹🇷TÜRK🇹🇷KADINLARIII🇹🇷
Ne demek "kadınlar pöh olmalı mı" ?
Tabii ki de olmalı, nişancılık , içgüdüsel algı, statik düşünce ve refleksif savunma konularında erkeklerden çok daha iyi olduğumuz tartışılmaz bile.
çok yetenkli kadınlarımız var gerçekten.
Erkeklere yoldaş, devletine hizmet edecek kadınlara bu ülkenin her zaman ihtiyacı vardır.
Ben sevindim bu habere. Bu konuda istekli kadınlarımız çok sevinmiştir bu duruma tahminim
Bazı erkekler başvursun buna. Zira kendileri yeterince adam vasfını dolduramayıp geçiniyorlar öyle. Ayrıca
Kadınlarımızın varlığı yeter askerlik doktorluk ile ölçülmemeli.
Bu kadınlara hayranım ve bence çok yakışıyor. Ülkemizde geri kalan ve bastırılmış kadınlara örnek olması dileği ile. Cinsiyetçiliği bir kenara bırakın arkadaşlar.
Yakışır asil Türk kadınına biz de kadın erkek ayrımı olmaz eli silah tutan her cins pöh de olur asker de Türk adı yeter kadın olmuş erkek olmuş fark etmez kan aynı kan!
Normal düzeyde polis, jandarma veya asker olmak kadına yakışıyor fakat özel birimlere kadın alımı yapmak saçma geliyor. Erkeğin fiziksel olarak üstünlüğü var bu konuda.
Benimki sürekli kalbime operasyon yapıyor zaten komando ya da pöh gibi bişey 😀 olabilirler sıkıntı yok
Eheheh hadi ya
Heheyy bir zamnlar benimde aklimda vardi.. aklimda kaldi..
Zamaninda esimle manitoşkoyken icim elvermemisti yemedi kisaca 🤷🏻♀️
Tiplere bak. Erkeklerin şekil takılmaya çalışması yetmiyor bir de kadınınkini çekeceğiz. Damla gözlük takınca özgüven patlaması yaşıyorlar niyeyse
Olmalı..
Dürüstçe söylüyorum..
Bayan olduklarına bakmayın onlar bizden de cok piskopat :)
Tabiki olmalı ben bu tarihi bekliyorum aylardır başvuru için 🙏👍
Polis, Özel Güvenlik, ve Danışma Hizmetleri adına yapılabilir ama kadın dan PÖH veya JÖH olmaz kadın bu sonuçta
Fiziksel güç açısından Erkeklere göre geri kalabilirler benim düşüncem böyle.
Rehin alınma gibi bir şeydede TECAVÜZ konusu var.
Devlet hangi mantıkla böyle bir alım açtı bilmiyorum ama doğru bulmadım kadının fıtratına aykırı özel harekatta çalışmak
Olmalılar mesela ben olucam kafaya koydum öyle ya da böyle.
Eksileyenler vatan haini fetöcüdür!.
Yok canım 😂
Öyle öylee.. ben hepsini yazdım bir yere
Olmak isteyen olsun, bunda bir sorun görmüyorum. Sonuçta vatana hizmetin cinsiyeti olmaz.
İlkinde sadece erkek alımı olmuştu şimdide kadınlara hak tanındı kadınlarda olmalı tabi benim babam da polis annem de polis gayette iyi :)
adlî vakalarına bakarız bu saatten sonra meslek değiştiremem.
Olmasın kadınlar artık kadın savasmamalı eğitim anlamında olabilir ama olmasını istemiyorum ben kesinlikle.
Elbetteki olabilirler,, bu işi yapabilecek olan kadınlar mutlaka vardır ve yapmalılar.
Normalde kadınların yapabileceği bir iş değilde şimdi göstermelik olduğu için yaparlar
Ülkemin kadını cephelerde mermi taşımış şimdi iki capulcuya kurşun mu sıkamayacak evde yaptığı gibi dağlarda da temizlik yapar Türk kadını merak etmeyin
Gerekli mülakatları geçiyorsa neden olmasın? Ne kadar cinsiyetçi bir soru bu ya kuscam şimdi
Desteklemiyorum, çünkü hiçbişey yapmıyorlar
Ben hiç doğuda dağlarda terörist avına çıkan kadın özel harekat görmedim
Kesinlikle destekliyorum. Onlar da her erkek gibi het işi yapabilecek durumda.
Yalnızca doğu mu görev yeri ben evlendiğim zaman eş durumunda gidemez miyim?
Gönüllü olarak gidebiliyorsun sanırım. Şehit Gülşah Güler'in belgeseline baktığımda arkadaşları ile beraber gönüllü olarak sur a gittiğini görmüştüm.
Her zaman destekliyorum. Yaşım tutsaydi ben de başvurmayı düşünürdüm.
Fiziği yapısı ve psikolojisi uygun her birey yapabilir kadını erkeği yok ki
Yakışır... Türk kadını canı ne isterse olur o da en iyisi olur
Olmalı tabii, neden olmasın? Çok da iyi olur hatta.
Kendine güvenen ve yetenkli her Türk kızı Pöh olabilir :)
Neden olmasın, var zaten ama çoğu karakol ve karargah görevinde.
Muhtemelen idari bürolarda görev yapacak arkadaslar. Sahada olucaklarini pek sanmıyorum
Kesinlikle...
Bayrağımız vatanımız için gönüllü olan olmayan herkes bu vatana hizmet etmek için birşeyler yapmalıdır.
Pöh değil belki ama polis olmak çok istemiştim ailem karşı çıkınca vazgeçmek zorunda kaldım
Bence olmamalı niye demeyin ama biliyorum olmamalılar cinsiyetçi değilim.
diceğim tek şey şu 100 kişiden 5kişi alırlar ancak :D kusura bakmayın doğrular malesef
Destekliyoruz ve kalbimizi veriyoruz onlara bir çoğumuzdan daha yiğitler helal asenalar size
Olmalı tabiki...
Ve Rabbim onları erkegi kadını her turlu kotulukten uzak etsin.
Olmamalı olsa bile erkeklerle birebirde sorun yaşarlar
Evet kadından polis özel harekatçı olur neden olmasın ki yeter ki istesin...
Polislik tutkudur aşktır. Aşkın kadını erkeği olmaz. Tabiki kadınları pöh olarak görmek çok güzel.
Ne tutkusu ne aşkı ya polislik üniveriste veya lisede bir şey olamayacağını anlayanların 6000 tl karşılığında devlete kapak atma sistemidir. Net
@mintaxla06 sevmeyenin para için yapabilceği bir meslek değil. Sen öyle görebilirsin. Ama beni kesin alcaklarını bilsem direk ünimi bırakır (3. sınıfım) polis olurum.
Kesinlikle sevmeyen birinin katlanabilceği bir meslek değil.
@mintaxla06 aynen bu hale geldi artık ipini koparan polis oluyor geçenlerde bir tinerci ortalığa tehdit savuruyordu polisi aradık iki tane dalyan gibi böyle babayiğit motorize çevik kuvvet geldi ama ikiside düşmana göster geri çek gibi bir şeydi böyle çikolata çocuklarını polis yapıyorlar bıçağı bir türlü tinercinin elinden alamadı baktı olacak gibi değil mahalle esnafı üstüne çullandıkta öyle kapandı mevzu etkisiz hale getirdik poliste paket servis tinerciyi kelepçeledi emniyete götürdü mk dangozu biz çullandıktan mk dangozları aslan kesildiller aradan tekme sallıyor elime vurdu canım benim napıyon ya sen dedim bana şey yapıyor aklınca göz dağı veriyor akıllı ol diye bende hiç bir şey demedim güldüm sadece birde biber gazı sıktı mal aradan tinerciye tabi tinerciden çok vatandaş nasibini aldı gazı vatandaş yedi babayiğit polisler coplayarak biber gazı sıkarak etkisiz hale getirdiler aslan parçaları😂😂
Polis mi vatandaşı koruyor vatandaş mı polisi canımız malımız bunlara emanet işte
www.google.com/.../
Görüntüyü kırparak vermişler copladıkları zaman biz etkisiz hale getirmiştik zaten önceden😂😂götürürkende vatandaş yuhladı polisi
Şayet ben bu mesleğe girdigimde aklımın ucundan 1 lira bile maaş bile gecmedi.. gercek olan cocukluk hayalim.. gerceklesen tek hayalim.. hep insanlara nasıl faydalı olabilirim diye düsünerek yaptım görevimi.. devir benim meslege girdigim 12 yıl önceki devir degil artık.. ozaman gözünü budaktan sakınmayan yiğit arkadaslar vardı.. simdi alayı instagram polisi olmus.. biz m16 ile hain ararken simdikiler foto cekinecek yer ariyo.. herkeste bir havalar.. gönulden isteyip insanlara severek hizmet edeceklerse kadin erkek herkes girsin başımız üstüne ama sırf sekil yapmaya gelecek olan bir zahmet gelmesin.. uğraşıp adam etmek zor oluyo.. yorumlara bakarken göz misafiri oldum sürçülisan ettiysem affola..
@neslitükenmişerkek_- genelde kendi can güvenliğimizi tehlikeye atmayız olay sakinleşir daha sonra gerekli işlmeler yapılır mütekabiliyet esası vardır zor kullanma yetkisi kapsamında, direnmenin mahiyetine ve derecesine göre ve direnenleri etkisiz hale getirecek şekilde kademeli olarak artan nispette bedenî kuvvet, maddî güç ve kanunî şartları gerçekleştiğinde silah kullanılabilir. Azıcık kanun bilsen polis neden öyle davranıyor anlarsın kafamıza höre silah çekemiyoruz yani bıçağın önüne de öal değilse atlamaz zaten bir polis
@mintaxla06 üniversiteden sonra iki farklı alanda tezli yüksek lisans yaptım ve yabancı dil öğrendim, ayrıca sertifika kurslarına katıldım. Sonuç işsizim. Hem biyomühendis hemde biyofizikçiyim. Mecbur polis olacağım iş yok.
@littlecaattyy
Kanun bilme meselesine gelince ülkenin cumhurbaşkanı kanun bilmiyor hak hukuk tanımıyor vatandaş bilmememiş çok normal bir durum😂😂
Polisi özel korumaları gibi kullanmaları bunun en somut örneği o yüzden bu ülkede kimse bana kanundan bahsetmesin bu ülkede çifte standart var kanun yok avrupaya ve amerikaya bakın polis olaylara nasıl müdahale ediyor kanun nasıl işliyor türk polisi gibi vatandaşın eteğinin arkasına saklanmadıkları çok açık
Ama sizede kabahat bulmuyorum hata sizde değil bunlar hep merhum cumhurbaşkanı turgut özalın b. k yemesi polisin vur yetkisini olaylara müdahale yetkisine sınırlama getirdi poliste doğal olarak kalbini evde bırakıp görevini ifa etmeye başladı öyle ya canını sokakta bulmadı sizde haklısınız polisin vur yetkisi yok ama vatandaş vurabiliyor neden risk alasınız bu durumda, bak newyork polisine adam silahı doğrultup üç kez dur ihtarı yapıyor üçüncüde durmaz ise takır takır sıkıyor suçluya burada polisle alay ediyor resmen suçlu çünkü polisin vurma yetkisi yok
Bende çok istememe rağmen bu yüzden polislik sınavına girmekten vazgeçtim siyasilerin kodamanların totosunu pudralayacaksam adaleti sağlayamayacaksam ne anlamı var polis olmanın dimi ama aç mezarı yoktur başka türlüde geçimimi temin ederim...😉
@littlecaattyy haklısın bu konuda evet
@RRRaskoInikov kendi iş yerini aç sende benim gibi ne diye riske giriyorsun
Polisin arkasında duran yoksa polis kendini tehlikeye atmaz işte
Yapabilen olursa ancak Maşallah derim.🤗
Olmak isteyen olur da
Çocuklar ne olacak
Evli olunca aile açısından hoş olmaz
Olabilir neden olmasın bu haberi almam iyi oldu başvuru yapacağım.
Olmalı tabiki...
Tanidiklarim var. Çoğu erkekten daha cesurlar.
Olmamalı.. kadın kadın gibi yaşamalı işe giderken makyaj yapmalı süslenmeli... erkeklerin işi o bence.. ne gerek var yani 😏😏
Is basa duserse kadibi erkegi genci yaslisi yok ama su durumda bencede gereksiz kadin misyonu buna elverisli degil gerek yok asenalarimiz var yok degil ama bu sartlar agir gelebilir
orda makyaj yok ve de çok zordur zaten yarısından çogu elenıyor her kes istiyor da ilk elemelerde fos çıkıyorlar hikkaye hepsi :))
@Raadgenc Ne saçma sapan konuşuyorsunuz ya.. insanların tercihine saygı duyun herkes polis olmayı veya doktor, ogretmen olmayi sevmek istemek zorunda mi? Benim tercihim bu yönde öğretmenim, hergun tek tip giyinip sade bir şekilde giyinmek süslenmemek beni mutlu etmez sevmiyorum bunu da kadın olduğum için sevmiyorum evet cunku dogam bu, erkek olsam böyle bir sorunum olmayacakti... sizin gibi kendi görüşü dışında söylenen herşeye hakaret sevisinde yorum yapan angular yüzünden bu halde ülke.. kendi beyinini sev sen.. kötü bir kelime kullanmak istemiyorum.. kaybol
Kadın erkek ayrımı olmaksızın vatanını seven ve bu işe aşık olan her insan evladı olabilir.
Torpil ile değilde başarı ile alınacaksa olsunlar tabiki
Lise mezunu olup direk mülakata girip kazanırsa pöh mü oluyor? Yoksa 2-3 sene eğitim görüyor mu
2 sene eğitimi var tabikide
Yok kanka direkt liseden alıp araziye koyuyorlar
Kadınların yapamayacağı meslekler listesi... Dosya bulunamadı
Olmak istiyen olur tabi cinsiyet ayrımının olması saçma olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar