Ben kendim okumuyorum ama okuyan arkadaşlar varsa ve öğretmen olan varsa yeni dönemde başarılar dilerim 🙏








2 hafta sonra üni. başlayacam. İskenderun mekatronik ön lisans. Heyecanlıyım ya keşke yarın olsaydı okul.
Giden düşünsün
Çarşamba günü başladık, o yüzden hazırım okula. :) Özlemişim her şeyi valla.
Hayırlı olsun 😊
Sağol. :)
Rica ederim 😊
Liseliler düşünsün banane. :D
Sen? 😀
Cevap
3Cevap
İki oğluşum okullu. Ben de deli gibi çalışıp hazırlandım işte... 😊
Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı başımıza 🙏sizede bol sabır yeni dönemde 🙏
Sağolasın
Rica ederim
Okulu özlemiyorum hiçte aramıyorum o günleri allah yardımcınız olsun
Okumuyorum 😀
Genelleme söyledim
Kapitalizmin ölümsüz eseri eşek gibi çalışmayı yeğliyorsan okula hazır olma...
Bende okumuyom allah sabru cemil versin mumin kardeslerim
Hashdhd capsler efso yalnız hazirdim ben
Bol şans yeni dönemde 😀😀
Liseye dönmek vardı reis
Valla lise değilde şöyle ilkokul 5 filan fena olmazdı haytalık yapıp oyun kız peşinde koşacağıma adam gibi ders çalışır okurdum bu kez
Oda mantıklı ben fazla geçmişe gitmeyim dedim liseden de kurtarırız belki diye sjxkx
Son sinif oldum bitmesini 4 gözle beklicem
Ararsın bugünleri
Ne güzel , keşke bende okusam.
Okul zamanını özledim ya hep kızardım söverdim ulan ne okumuş öf pöf derdim çalışmaya başlayınca keşke hep okusaydım okul zamanında kalaydım diyorum
Aynen , bende.
Siz neden okumuyorsunuz okulumuz mu bitti
Üniversite terk benim açıkdandı bıraktım çalışıyorum
Sen okuyormusun
Ilgilenmiyorum hahaha
bugün nasılsa yarında aynı olacak artık alıştık
Usandım artık
Saçma a bir yer
Meb le ilişiğim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar