Bir Bilgisayar Mühendisi olarak DGS ile Boğazici Üniversitesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünü kazandım?

Sizin görüşlerinizi almak istiyorum öyle spesifik bir soru yok.
Olayı direk aktarayım.
2015te Tekirdağda Bilgisayar mühendisliği eğitimine basladım 2019da mezun oldum
2016da ingilizcemi geliştirmek için kurslara baktım deli pahalı.
Bir ampul yandı "neden ozel egitim alayım okullarda egitim var zaten " dedim
"Bir on lisans okusam sonra DGS ye girip Boğaziçi gibi bir yerde ingilizce eğitimi alabilir miyim acaba?" diye düşündüm.
Maliyet hesapladım 1100 liraya mal oluyordu kafama yattı.
2016da 2. universite kapsamında Bilgisayar mühendisliği lisansı ile birlikte açıktan Bilgi Yönetimi ön lisansını okumaya başkadım 2018de mezun oldum.
2019 temmuzda DGS ye girdim sonuc Boğaziçini kazandım :D
Şu an İstanbul'da Bilgisayar mühendisi olarak çalışıyorum özel bir firmada.
Birincil hedef : Boğaziçi hazırlık ile orta seviye ingilizcemi yüksek seviyeye çıkarmak
İkincil hedef : Boğaziçinde erasmus aracılıgı ile yurt dışına daha rahat çıkıp orada mühendislik için iş kovalamak vs.
Durum karışık ama yorumlarınıı merak ediyorum :)
Sonuclarım aşağıda Teşekkür ederim :)
Bir Bilgisayar Mühendisi olarak DGS ile Boğazici Üniversitesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünü kazandım?
Bir Bilgisayar Mühendisi olarak DGS ile Boğazici Üniversitesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünü kazandım?
Bir Bilgisayar Mühendisi olarak DGS ile Boğazici Üniversitesi - Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünü kazandım?
Cevapla