Babanız ile aynı işte çalışır mıydınız? Ben yapamazdım sanırım. 


Yok anacım ben yapamazdım. Ben benimkilerin gözünde kaç yaşına gelirsem geleyim çocuğum çünkü. 2 yıldır ayrı evim var hala ocağı açık unutma lafı dinliyorum djcjks
Ben yapardım. Babam dünyada tanıdığım en vefakar, en vicdanlı insanlardandır. Ama annemin patron olduğu bir yer mesela asla , asla. Büyük konuşuyorum :D
Ben hayatımın isyanını ettim ailede herkes aynı sektörde. Ben dedim başka yol seçicem ve seçtim de. Yine bunlarla çalışıyorum hiç bir anlamı kalmadı :D
İlerde bana bırakacaği şirketin nasıl yönetildiği hakkında tecrübe edinmek için kesinlikle çalışırdım.
Cevap
16Cevap
İnşaat/Emlak sektörü pek benlik değil açıkçası. Bu yüzden çalışmam
çalıştım bir zamanlar lokantamız vardı ozamanlar orta son ve lise dönemime tekamül ediyordu gayet güzeldi
şimdide keşke olsa da çalışsam
güzel şeydir
Hayır ya çok sinirli iş yerinde 🙈
Anca patron koltuğu vercek😂
Yok olmuyor denedim 😊 o yüzden FREE geziyorum nasıl olsa bir gün mutlaka o koltukta ben olucam
Çalışmıştım güzeldi zam isteyince falan yapıyordu sağolsun
6 ay çalıştım bir bakımdan çok rahatsın ama çok zor yanları da var tabiki
Çalışırım tabi babamdan annemden kacacaksam yaşamamın ne önemi var ailem candır 😍😍
Yemesi içmesi süper de daha fazla çalışmak zorundaydım ve örnek çalışan olmam lazımdı iğrenç bir şey tavsiye etmiyorum
Çalışma ihtimalim vardı açıkçası o mesleği yapmakta istemiyordum. Ve ben hiç bir şey söylemeden babam kendisi istemedi.
Yaptım zamanında adam beni köle gibi kullandı dedim böyle olmuyor sigortada yapmıyorsun eyvallah diyip istifa ettim
Çalışırdım hem babama destek olurdum hem de yanında daha güvende olurdum 😊
Çalışmadım..
Sırf bunun için savaş zamanı IRAK a gittim 18 yaşında..
Çalışırdım gayet. İllallah eder bana bırakır emekli olurdu zaten
Sürekli yanımda staj yap diyip duruyor zaten :)
Çağırıyor, çalışmıyorum.
Çalışamam çünkü babamla anlaşamıyorum
Kendi bildigimi okuyacaksam neden olmasın. ;)
Çalışmam gerekiyor ise çalışırdım.
Çalışıyorum hakimiyet bende.
Çalışmam. Uzak olayım
Çalıştım bı ara berbat bişey
Çalışmam asla gider başka bir yerde çalışırım
Hayır.
Belli olmaz
Calisirdim
Calisirdim :)
Hayır
Tabi ki
Çalışırdım 😂
Evet
Aman aman
Hayır çalışmazdım.
çalışırım
çalışırdım
Maalesef.
Hayır çalışamazdım.
Çalışıyorum zaten
Hayır
olabilir aslında
zaten çalışıyorum:)
Hayır anlaşamazdım
çalışırım
Çalışmam
Hayır
Hayır
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar