2 yıllık kimya teknolojisi bölümü nasıl okuyan var. mi?

bir arkadaşım bu bölümü okuyorda bir havalarda başıma sanki tip okuyor ahahah okuyan var mı bölümü iş imkanları falan nasıl acaba
2 yıllık kimya teknolojisi bölümü nasıl okuyan var. mi?
Cevapla