Yeni açılan bir bölüm: Yapay zeka mühendisliği?

Yeni acilan bolumu tercih etmek sizce mantikli mi olur yoksa aradan zaman gectikten sonra o bolumu okumak mi mantikli olur cunku kadrosu tam oturmamis unileri tercih etmeyin diyorlar.
Ayrica ne dusunuyorsunuz bu bolum hakkında?
Güncellemeler
+1 yıl
Henuz taban puan yok ilk senesi oldugu icin dusukten mi acarlar yüksekten mi
Yeni açılan bir bölüm: Yapay zeka mühendisliği?
Cevapla