Yaz Okulu, Üstten Ders Alma, Kredi Sınırı Hakkında Bilgilendirir misiniz?

Başlıkta belirttiğim konularla ilgili bir sorum var. Diyelim bahar dönemi ortalamam 3,00 geldi ve üstten ders alma hakkım var ve en fazla 10 kredi üstten ders alabilirim. Bu 10 krediyi de yaz okulunda aldım diyelim. Sıradaki güz döneminde önceki dönem ortalamam 3 olduğu için bir daha üstten ders alabilir miyim? yoksa yaz okulunda 10 kredi zaten aldığım için üstten ders alma hakkımı doldurmuş mu oluyorum? Derdimi elimden geldiğince açık anlatmaya çalıştım umarım başarılı olabilmişimdir :D
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme: 10 kredi değilmiş 15 krediymiş
Yaz Okulu, Üstten Ders Alma, Kredi Sınırı Hakkında Bilgilendirir misiniz?
Cevapla