Arkadaşlar bu zamana kadar hep yemek işinde çalıştım insanlarla uğraşmak gerçekten çok zor o yüzden masabaşı iş bulabilir miyim yardımcı olursanız çok sevinirim
İlkokul mezunu olup da masabaşı iş bulabilir miyim?
Cok zor torpil yoksa çok çok zor. Bende arıyorum kendim Lisans mezunuyum şimdiye 9 kursa gittim seminerlere gidip duruyorum buna rağmen almıyorlar. Ortalık torpilden gecilmiyor ya da aşırı tecrübeli istiyorlar. Bazen okul okuyacagima o kadar masrafı girişimcilik için uğraş içerisinde olsaydım da güzel bir işim olurdu diyorum. Masabaşı çok fazla ilan olmuyor. 1 2 tane oluyor ona da 150 200 kişi başvuruyor. Tanıdığı olan ise hemen sıkıntısız giriyor. Ya çevren de müdür ve insan kaynakları olacak. Belediye ve ya vali gibi onemli kişileri tanıyacaksın ya da ofiste çalışan bir tanıdık ya da cemaatlerden tanıdığın olacak. Ya da 2 3 dil bileceksin ki alacaklar onun dışında çok zor. Ya da çok iyi uni den mezun olacaksın boğaziçi marmara odtü ege gibi unilerden. Bu devirde masabaşı iş bulmak çok zor.
Onu bende anlayamadım adamlar üniversiteyi mezunu deneyimli adam arıyorlar bütün masabaşı işlerde bu adam nerden deneyim kazanacak ki o zaman kimse anasınn karnından deneyimli doğmadı
Şu devirde üni okumak boşuna. Eskiden liseyi oku hemen iş hazır olurdu. 2 sene önce bir firmaya gittim kız yüksek lisans okumuş kızı almadılar. Neymiş çok fazla kendini geliştirmiş ve buraya niye başvuruyorsun diyorlar bu kadar kendini gelistirdigin için. Kız bildiğin işe girememiş napsın çareyi bu şekilde bulmuş bu seferde begenmiyorlar.
O firmadan soğudum. Bana duygusalsın diye işe almadılar. Ama benim okuldan 1 sene geriden gelen arkadasim torpil sayesinde işe girdi. Kız 2 seneden beri çalışıyor. O kızdan daha çok kendimi geliştirdim ama tanıdık yok diye giremedim. Artık iş arayasim gelmiyor o kadar soğudum. Adaletsizligi gördükçe umudumu yitiriyorum. Mezun olurken çok güzel umutlarım vardı.
Allah Yardımcın olsun gerçekten devir öyle bir devir ki bende lise okumak istedim ilk senemde 4 zayıfım vardı veremedim kaldım ama benle aynı sınıfta olup 30 gün devamsızlığı olan ayda bir defa disipline giden defter kitap bile getirmeyen çocuk tanıdıkları vasıtasıyla geçti
Öğretmen olacaksan hiç uğraşma. Öğretmenlik, isletme iktisat vs, sağlık bölümlerinin düşük bölümleri ve muhendisliklerin düşük bölümlerini tercih etme. Olacaksan doktor, avukat, mimar, yazilim mühendisi, elektrik muhendisi, bilgisayar mühendisi gibi bölümler iş daha rahat buluyorlar.
Peki sen neden gitmedin böyle işlere mesela benim arkadaşım çocuk gelişimi mezunu 6 saat çalışıyor sadece yatay geçiş yapamaz mısın rahat iş bulabaileceğin bir mesleğe
Benim sayısalım berbat. Eşit ağırlıkcıydım ama daha çok sözel dersler benim ilgi alanım. Aynı zamanda çizim gibi şeylere yeteneklerim var. Matematik az çok anlasam aslında o zaman kazanırdım. Ama berbat olduğu için hiç soru çözemiyorum. Derste anlıyorum ama soru çözemiyorum.
Kesinlikle. Rusça, arapça ve ingilizce bilirsem çok rahat iş bulurum. Diksiyon hocamız rusça biliyor diye bir fabrika da gümrük işlerinde 8.000 tl teklif etmişler. Onu duyunca rusça yi kafaya koydum.
Valla ilkokul mezunu anca inşaatlarda amele olursun çöpçü bile olamazsın ya da kendi işini yapacaksın. Bence sen açıktan okumaya bak en azından bir lise bitir üniversite olmasa da olur.
Tam masa başı değil yarı masa başı diyelim müdür olabilirsin fastfood firmalarında çalışıp yükselip birkaç yıl sonra müdür olabilirsin hem iyide kazanırsın
O işlerden geliyorum zaten ama derler ya masabaşında Elli bin tane dosya ile uğraş ama insanlarla uğraşma diye aynen öyle artık müşteri memnuniyeti o kadar arttı ki adam 10 liralık menü alıyor başımıza padişah kesiliyor emirler falan veriyor egosu tavan oluyor bıktım artık gerçekten
Biliyorum bende çalıştım o tarz yerlerde ama şu an öyle bir devirki üni okıyan bile öyle iş bulamıyo son fikir office programlarını ya da muhasebe öğren öyle masa başı işin olur ama iyi bilmen gerekki adamı etkile yani ilkokul mezunu olduğun adamların kararını baltalamasın
Biliyorum öyle iş yerleri insanları eziyor ya maalesef ve maaşını iyi vermiyor suriyelilere bize verdiği paranın yarısını veriyor onları çalıştırıyorlar
En İyi Cevaplar