Yks sınavı icin stres ve heyecan yapıyorum ne yapmalıyım?

Bu sinav bana cok zor geliyor. Yapamayacak gibi hissediyorum. 2. Girişim olacak. Sinava lise 3 teyken ufaktan baslamistim ama lise sondayken birden degistirdiler o gun bugundur alt üst oldum. Yeni soru stili bana cok değişik geliyor. Matematigin icinde cografya soruyor mesela. Turkce de cok uzun sayfa dolusu paragraflar var. Ramazan girince araya calisma duzenimde bozuldu, istegimde kalmadi. Yeterli çalışmamış gibiyim. Ne yapacagim bilmiyorum. Arkadaşlarımı biliyorum eşek gibi çalıştılar. Onlar yerlesir de ben yerlesemezsem bir kez daha hazirlanirsam cok üzülürüm. Bir yandan ne olacak bir yildan, bir daha denersin kötü sonuc gelirse, istemedigin meslegi yapmaktan iyidir diyorum ama bu surec cok sancılı, stresli bir surec. Bir daha yasamakta istemiyorum bir yandan. Ben galiba yapamayacagim. Yaptigim çalışmayi kendi icimde degerlendirdigimde yeterli degil gibi. Sinava hazir değilim sanki.
Yks sınavı icin stres ve heyecan yapıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla