Grafik tasarım okumak istiyorum ama çizim yeteneğim yok?

2 yıllık grafik tasarıma geçmek istiyorum ama çizim yeteneğim pek yok yani aşırı yok aşırı da kötü değilim pek el işlerinden de anlamam ama hayal gücüm vardır yani sizce çok mu zorlanırım artık bilgisayar üzerinden oluyor çoğu diye duyuyorum geliştirebilir miyim kendimi?
Grafik tasarım okumak istiyorum ama çizim yeteneğim yok?
Cevapla