şu an sadece matematik odaklı çalışıyorum tek çalıştığım ders matematik sözelciyim matematik berbat düzeltmeye çalışıyorum hedefim tyt mat =12net ayt mat =4 yeterli şu an üslü sayılardayım dua edin nolur en son ki deneme sonuçlarım bunlar genelde hep bu civarda netlerim bu ayt bu arada hedefim hukuk İstanbul çevresi Sakarya, Kırklareli, İzmit, Eskişehir, bursa felan Tyt de genelde 36 net Türkçe yaparım 3,4 net matematik 16 net sosyal
Arkadaşları sizce bu netlerle güzel bir bölüm kazanabilir miyim?
Canım matematiği 15 yapsan bile hukuk imkansız. Ben geçen sene girdim; 36 Türkçe 17 Sosyal 18 Matematik 3 Fen yaptım Yine Hukuk gelmedi. Ücretliler gelir elbette ama devlette imkansız gibi bir şey.
İmkansız derken bu netlerle imkansız elbette. Sen matematiği 25 yaparsan diğer netlerinde böyle olursa kazanırsın ama diğer türü çok zor. Arkadaşım 35 matematik 27 Türkçeyle zor girdi devlette hukuka. Bizimde en azından 35 Türkçe yapıyorsak 27 matematik yapmamız erekiyor anlayacağın
Nasıl olabilir ki öyle bir şey? Ben 355 aldım hiçbir hukuk tutmadı. Şu anda da bakıyorum erzincan 372 ile kapatmış, en düşük erzincan üniversitesi zaten. Yanlış bakmış olabilir misin? 2019'a baktığına da emin ol
@anneçişimvar Arkadaşlar cahil cahil konuşmayın. 2018 yazıyor orada. Belgemi mi atayım. Tam 355 puan aldım ve hukuk gelmedi. Yanlış yere bakıyorsunuz. 2018 Yazıyor. 2018.
Başarısıralamaları. com'a bakın. En doğru orası gösteriyor. ÖSYM 2019 güncellemesini yapmamış. İnanıp inanmamak size kalmış. 355 puan bile alsanız devlette hukuk imkansız. En az 375. Benim diyeceğim bu kadar. Kendinizi kandırırsınız.
aynen, doğruları söylüyorum hukuk kazanmak eskisi kadar zor değil bu arada, bütün bölümler düştü ama 3.5 netle olmaz. artırman gerek eğer illa hukuk olsun diyorsan ya da 2 yıllık adalet okuyup ordan hukuğa geçenler de oluyor, ama türkçe ve matematiği iyi yapman gerek dgs denen sınavda
Türkçem iyidir zaten matematik de şimdiden çalışıyorum adaleti kazanırsam okul puanımı yüksek tutacağım elimden geldiğince üniversite sırasında matematik de çalışacağım
bunu söylemek zor.. her şeyde bir hayır vardır tabi. ama ben gittiğim üniversitede eğitimi beğenmemiştim aslında bunu 2. senemde anlamıştım keşke o zaman bıraksaydım okulu ama mezun olayım diye devam ettim, sevmeye sevmeye devam edince de 2 sene daha uzatarak bitirdim okulu, ben yüksek yapıp gitmiştim, ünide şöyle durum da var, senden çok düşük yapıp düşük olan bölüme giden ve ilk sene yüksek not yapıp yüksek bölüme geçen (her bölümde var mı bilmiyorum ama mühendislikte vardı) ben 21 binle gittiğim yere, 200 250 bindeki adam kendi bölümünde yüksek yapmış, benim bölüme gelmişti, sonra 2 yıllıktan gelenler de vardı, ordan gelmek de kolay... ama ben o kadar sene çabaladım, 3. senemde gittim üniye moral motivasyon kalmadı böyle gelenleri görünce, eğitimi de beğenmediğim için... böyle oldu yapacak bişey yok bu olumsuz şeyler de bana bir şeyler kattı illaki, şimdi ne yapmak istediğimi biliyorum, lisansta okuduğum bölümü yapmıcam bu arada:) düşün...2 sene üniye gitmek için çalıştım, 6 sene de üni bitti.. o kadar yıl,. ama vardır bir hayır
Oha ciddi misin mühendislik yapmayacaksın yani ee ne düşünüyorsun 6 sene dile kolay Ya ama dediğin gibi herşey de var bir hayır benimde mezun senem Of of :/
mühendislik yine yapabilirim ama okuduğum bölümü değil, nefret ederek bitirdim eğitim denen bişey yok, ben sadece o sıralama ile o bölüme ve okula gittiğim için üzülüyorum şimdi olsa o hatayı yapmam ama yaptık 1 kere. dedim ya ayrıca iyi düşünmem gerek, bunları yaşadım ki şu an hedefimin ne olduğunu biliyorum mühendislik yine yapıcam sayılır, ama yazılıma yöneldim, mekatronik müh. bitirdim
hatta bazen diyorum 2 yıllık bölüm oku ordan odtü bilgisayar müh. oku diye kendime. ama sonra düşünüyorum da tamam odtü de eğitim iyi olabilir ama ne kadar iyi olabilir, ayrıca çok iyi olsa bile ordan mezun olunca yaş 34 35 olabilir o yüzden yanlış bir tercih olabilir benim için. o yüzden kendi kendime çizdiğim yolda ilerlemeyi düşünüyorum hayırlısı artık hakkımızda.
sen bu sene yapabileceğin en iyi netler i yap böyle sitelerde çok vakit harcama, amacını iyi belirle, ne olmak istiyorsan. öğretmen mi hukukçu mu psikolog m meslekleri iyice araştır kim ne yapar nerelerde çalışabilir vs, kendine uygun gibi geleni, aklına yatanı hedefin olarak seçebilirsin, eğer çok yüksekse 2 yıllıktan gitmeyi düşünebilirsin ama okuyacağın bölüm 4 yıllığa geçişte o bölümü okumanı sağlıyor mu, ona da bakmalısın "2 yıllıktan 4 yıllığa geçiş bölümleri 2019 " google parantez için yaz, 2 yıllıktan 4 yıllığa gidilecek bölümler çıkar, orda hangi bölümden nerelere gidiliyor yazıyor. sorun falan olursa ben burdayken özelden sorabilirsin, kısa zaman içinde silmeyi düşünüyorum hesabımı hayatım hep eğitimde geçtiği için kendimi bu konuda bilgili sanıyorum, yani kariyer yönlendirme ya da üni hakkında bilgilendirmede vs..
O bölüm bu ülkede okunmaz Hatta genel olarak mühendislik okunmaz ülkede Özelden yazan sen miydin bu arada Ayrıca yüksek yapıp gittiğim yer çok düştü şu an İnsan ona da üzülüyor
OBP orta öğretim başarı puanı. Orta okuldan liseye kadarki ortalamanın 500 üzerinden hesaplanması gibi. O Kırklareli arkadaşın OBP puanı düşükmüş lisede dersleri es geçmiş ama sınava bizim gibi KizlarSoruyor da değil baya yoğun şekilde ders çalışarak girmiş ve 380 alıp kazanmış :)
Evet öyle. Sen boşver Hukuku bu saatten sonra. Sinif öğretmenliği düşün ama bu netlerle o bile zor çok zor. Ayrıca Tyt Matematik çalışmak bu saatten sonra çok anlamsız aytde bir matematik Tyt de. 3 matematik demektir ve tytde ters köşe olabilir yani çalıştığın çıkmaz ama aytde öyle değil
Her sene hukuk fakültesi açılıyor ve ve özelde eskiden 50 öğrenci alıyorsa şimdi kontenjanlar arttırıldı ve 500 öğrenci alıyor. Parayı verip isteyen hukuk okuyabiliyor. Her taraf hukukcu dolu. Böyle olunca maliye mezunu gibi işsiz kalıyorlar. Ama mecbur çalışmak zorundalar ve karın tokluğuna asgari ücretle sürünüyorlar. Bence bir hukuk bürosuna git ve danıs. Veyahut git yeni hukuk mezunlariyla konuş. Benim öz abim avukat. Çok eski avukat onun işi iyi ama yanında asgari ücretli çalıştırıyor diğer avukatları 😄
Zaten dgsde matematik yapabiliyorsan burdada yaparsın. Burda yapamiyorsan ordada yapamazsın. Ama ben edebiyata hiç calismamisimdir ve coğrafya hic calismamisdir. Ben matematik yaparak adalet kazanırim. Sonra ikimizde mezun oluruz. Ben Türkçeyi cografyayi kolayca çalışıp açığımi kapatırım matematik iyi zaten ama sen matematik için uğraş dur. Kazanma ihtimalimiz binde bir benimkisi daha yüksek ama benim de binde bir
Bu benim puanım değil Kırklareli Üniversitesi 321 puanla alıyor bunu söyledim matematik de netim yoktu şu an sadece matematik çalışıyorum yükselteceğimi düşünüyorum netlerimi
En İyi Cevaplar