Yeni askerlik sistemiyle birlikte isteyen uzun dönem askerlik yapıp astsubay ya da subay olup maaş alabilecek sonra da kalıcı olarak bu mesleği seçebilecek.
Merak edilense kaçta işe gelip çıkıyorlar, hafta sonu tatil mi, yeni başlayan bir subay ne kadar maaş alır? sorularıdır.
Bir de istisna durumları var elbette bunlar yüksek rütbelinin denetlemesi, tatbikat vs. Peki 4 haftalık bir periyotta bu istisnalar ne kadar oluyor. (mesela 4 haftada 2 gün geç çıkmak zorunda kaldığım oldu, hafta sonu işe gelmem gerekti gibi)
Bu gibi konularda hiçbir forumda ya da ks'de cevap bulamadım. Acaba bana bilgi verebilecek halihazırda bu işi yapmakta olan asker dostlarım ya da eşleri yakınları vb. var mıdır?
Merak edilense kaçta işe gelip çıkıyorlar, hafta sonu tatil mi, yeni başlayan bir subay ne kadar maaş alır? sorularıdır.
Bir de istisna durumları var elbette bunlar yüksek rütbelinin denetlemesi, tatbikat vs. Peki 4 haftalık bir periyotta bu istisnalar ne kadar oluyor. (mesela 4 haftada 2 gün geç çıkmak zorunda kaldığım oldu, hafta sonu işe gelmem gerekti gibi)
Bu gibi konularda hiçbir forumda ya da ks'de cevap bulamadım. Acaba bana bilgi verebilecek halihazırda bu işi yapmakta olan asker dostlarım ya da eşleri yakınları vb. var mıdır?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar