Merkezi yatay geçiş yapmak OBP puanını kırar mı ( detayı oku) ?

2017 yılında yerleştim üniversiteye ve 3 ay gidip sonra hiç gitmedim ve 2018 de yani geçen eylül aylarında merkezi yatay geçiş yaparak başka bir üniversitede başka bir bölüme geçtim kayıt yaptırdım ama oraya da hiç gitmedim
şimdi ben 2019 yks ye gireceğim merkezi yatay geçiş yaptım diye puanım da kırılma olur mu? 2018 yılında kırıldı , 2019 da normal şartlarda kırılmayacak ama merkezi yatay geçiş yaptım diye kırılma olur mu? araştırdım ama bir şey bulamadım
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
uooo
Merkezi yatay geçiş yapmak OBP puanını kırar mı ( detayı oku) ?
Cevapla