Yks başvuruda dil bölümünü seçip girmezsek sorun olur mu?

Ben normalde tyt ve ayt oturumlarına gireceğim. Dil sınavında da şansımı denemek istiyorum. Buda sınav durumuna bağlı yani ayt de bir sürü soru çözmüş olacağım ve alanım zaten ayt de. O yorgunlukla, stresle giremeyebilim dil sınavı oturumuna. Kendimde girecek gücü bulursam gireceğim. Eğer dil basvurusu da yapıp tyt ve ayt ye girip dil oturumuna girmezsem sorun olur mu başvurmama rağmen? Girdigim oturumların sonucları gelir bana degil mi? Yani tyt ve ayt ye girdigim için hesaplanır ama yds ye girmedigimden hesaplanmaz. Yds ye girmemem puan hesaplamada ya da baska şekilde sorun oluşturur mu? Yani diger girdiklerim hesaplanır mı?

YDT sınavına başvurup girmezsem ne olur?

Yabancı dil sınavına girilmezse ne olur?
Yabancı dil sınavına girilmezse ne olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yks başvuruda dil bölümünü seçip girmezsek sorun olur mu?
Cevapla