Ben normalde tyt ve ayt oturumlarına gireceğim. Dil sınavında da şansımı denemek istiyorum. Buda sınav durumuna bağlı yani ayt de bir sürü soru çözmüş olacağım ve alanım zaten ayt de. O yorgunlukla, stresle giremeyebilim dil sınavı oturumuna. Kendimde girecek gücü bulursam gireceğim. Eğer dil basvurusu da yapıp tyt ve ayt ye girip dil oturumuna girmezsem sorun olur mu başvurmama rağmen? Girdigim oturumların sonucları gelir bana degil mi? Yani tyt ve ayt ye girdigim için hesaplanır ama yds ye girmedigimden hesaplanmaz. Yds ye girmemem puan hesaplamada ya da baska şekilde sorun oluşturur mu? Yani diger girdiklerim hesaplanır mı?
YDT sınavına başvurup girmezsem ne olur?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 