Birey b çözdüm. Aslında çok gelişmedim ama az bir zaman kalmışken tekrardan orta seviye bir kitap almak da istemiyorum. Karekök alsam hakkıyla bitirsem nasıl olur sizce? Çözemeyip motivasyonum düşer diye endişem var
bence zor kaynaktan soru çözmek daha mantıklı. ben soruyu çözemeyince seviniyordum. ya o zor soruyu hiç görmeden sınava girseydim ve sınavda çıksaydı? çözebildiğin sorulardan oluşan bir soru bankası sana bir şey katmaz. çözemediğin soruların olduğu kitap seni geliştirir
Kolay soruları bırakıp çözersen gelişir bu saatten sonra oturupta doğal sayı rasyonel sayı çözme temelin varsa kendini yapamadığın konulara yoğunlaştır. Ben mesela o kitaptan olasılık kümeler işlem ve problem kısmını çözmüştüm Diğerleri tam dı onlarda hafif eksiklikler vardı böyle edersen daha verimli olur hem de zaman kazanırsın.
Aynı soruları yüzde 95 i geçen kitapçıda gördüm baktım ygs-lys ile aynı. Yeni nesil daha şanslı karekod sistemi ile okutup sorunun cevabını görebiliyorsun biz 3 soru için 2 saat hoca beklerdik
Sorularını çözün bütün ygs ye girecek olanlara tavsiyem zaten Ales ve Dgs nin Mat ve Türkçesi ni çözün bunlarda iyiyseniz Tyt Mat-Türkçe çerez gelir size.
345 kolay değil orta zor bir kaynaktır ona kolay diyorsan her şeyi çözersin. Apotemi bile. Al bence karekök, kaliteli. Ya da acil mat da iyidir bak. Birey b orta seviye zaten, yani sana tutup da sonuç falan çözdürülmez
En İyi Cevaplar