Arkadaşlar aöf de kayıt yenileme için aöf bürosuna gitmek gerekiyor mu ???

arkadaşlar 2013-2014 de kaydoldum,ikinci dönemin parasını yatırdım kaydnız yenilenmiştir diyo ama auyrıca aöf bürosuna gitmek gerekiyor mu?
Arkadaşlar aöf de kayıt yenileme için aöf bürosuna gitmek gerekiyor mu ???
Cevapla