Ben bu seneki 4 kasimda olan (ön lisans) kpss'yi kazanamayacam yüksek ihtimal. Seneye değil ondan sonraki sene birdaha girsem acaba şansım hala varmıdır?
Yaşım 28 bu arada yanlış yaziyor kayıt olurken yanlış girdim.
bir dahakinde 30dan gün alıyorum bazı arkadaşlarım 30 yaşın üstumde bile alan kurimlar var dedi ama yinede size sorayım dedim arkadaslar?
Yani iyi puan yapsak bile yaştan bizi elemezler dimi?
Yaşım 28 bu arada yanlış yaziyor kayıt olurken yanlış girdim.
bir dahakinde 30dan gün alıyorum bazı arkadaşlarım 30 yaşın üstumde bile alan kurimlar var dedi ama yinede size sorayım dedim arkadaslar?
Yani iyi puan yapsak bile yaştan bizi elemezler dimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar