30 yaşına kadar memur olma şansımız var mı ya da bu yaşta kpss'yi kazanıp atanan tanıdığı olan var mı arkadaslar?

Ben bu seneki 4 kasimda olan (ön lisans) kpss'yi kazanamayacam yüksek ihtimal. Seneye değil ondan sonraki sene birdaha girsem acaba şansım hala varmıdır?
Yaşım 28 bu arada yanlış yaziyor kayıt olurken yanlış girdim.
bir dahakinde 30dan gün alıyorum bazı arkadaşlarım 30 yaşın üstumde bile alan kurimlar var dedi ama yinede size sorayım dedim arkadaslar?
Yani iyi puan yapsak bile yaştan bizi elemezler dimi?
30 yaşına kadar memur olma şansımız var mı ya da bu yaşta kpss'yi kazanıp atanan tanıdığı olan var mı arkadaslar?
Cevapla