Kuzenim yeni bir işe başlamış ve tam yan masasındaki kız eşinin eski sevgilisi :D Ay ben çıldırırım :(


Çok rahat çalışırım. İnsanların ilişkiden sonra dünyadan yok olması söz konusu olmadığına göre bu kaçınılmaz gerçeği kabul etmek zorundayız. Veya geçmişinde eline kız/erkek eli değmemiş biri olacağız ve aynen bizim gibi birini bulacağız. Sizce varmı?
Ortalık fena karışacak demedi demeyin, o iş yeri savaş alanı. Kkjnn
izlemesi heyecanlı olacak takipteyim lksjfaf
Özet için takipteyim. Jhhkkj
esimin degil ama eski sevgilimin ozamanki sevgilisiyle ayni yerde calismistim, iyi arkadas bile olmustuk eh sonucta erkeklerde zevklerimiz ayniydi. ama esimin eski sevgilisiyle ayni yerde calismak istemem
cok sükür öyle bir ihtimalde yok esimin eski sevgilileri ayni meslekte degil
Eski sevgilimin mustakbel 😂eşi ile universitede ayni bolum bazi derslerde ayni siniftaydim sayilir mi?
Soruya gelecek olursak can skici. Muhabbetim olmazdi ama zaaflarini takip ederdim
Ay sayılır tabi ki :D Nasıl bir histi?
Cevap
47Cevap
Profesyonel alanda kimler kimlerle çalışıyor. İş hayatına duygusal yaklaşanlar zaten çalışmasın bence.
İş hayatıyla duygusal hayatını %100 ayırabilen olduğunu düşünmüyorum, varsa iki uçtan birinde zaten eksiklik vardır. Bana göre çalışılmaz, sana göre çalışılır, o kabulüm.
Iş bazında %100 ayırabiliyorum. Yaptığım işlerden de herkes, en başta ben kendim olmak üzere çok memnun. Yine de kisisel yaklaşımlar tabi.
Çalıştırm. Muhabbet etmem ama nisbetimide yaparım 💃😄
Eşim orada degil ve gorusmuyorlar degil mi? Problem yok alacagımı almışım muhattap olmam
Yok hayır aynı yerde çalışmıyorlar
O zaman saçımı savurur geçerim umrumda olmaz sonuxta benim koca 😁
Ay yok bana pis pis bakar o kıskanır laf sokar falan ben gelemem öyle şeylere
Eşimin eski sevgilisinin olmamasını temenni ediyorum
çok zor bence :/
İmkansız değil
Hiç sevgilisi olmamış birisini bulabilirsin tabii ama hiç sevmemişi zordur.
Yani elbet birilerini sevmiştir de olmamıştır sevgililik durumu.
Erkekler için daha zor olan bu durum, bayanlar için erkek eski sevgilisini görmüyorsa pek sıkıntı olmaz
Onunda kendine göre bir hayatı olmuştur napalım yani kız için işimizimi birakalım muhattap olmam olur biter...
Her değişikliği megisikligi istenebilir herkes kendi hayatına bakiyorsa muhabbet kurulmaz devam edilir
Çalışmasına çalışır da cinayet mi çıkar yoksa sıradan bir kavga mı bilemiyorum çok sıkıntılı bir durum
Sevgilimin eski sevgilisini gördüm geçen gün o kız beni bilmiyor ama ben çok gerildim kıskançlık duygusu dışarı çıkıyor böyle durumlarda..
Ekmek parası için ya seve seve ya da sıkıla sıkıla çalışacağız :)
Büyük konuşmamak lazım ama ben kavga çıkartırdım herhalde 😂
Canıma minnet çalışırım, sevdiğimle yüzüne bile bakmayız çıldırsın 😏
Eşim şanslı olacak sanırım 6 senedir sevgilim yok flört dışında
Belli bir sure sonra alısır insan öcü gibi görmemek lazım
Sevgili olmuş olan biriyle kolay kolay evlenmem...
Düşman olurlarsa iyi ya ittifak kurarlarsa o adam yandı yandı 😂😂
kızla daha önce muhattap olmadıysam olabilir ama muhattap olduysam asla çalışmam
Şahsen bukadar takılmam bu duruma.
Neticede para kazanmak için oradayım.
Şansına tükürim :P
ama bişey olmaz kanka olurlar belki :D
Bitmiş gitmiş evlisin artık o adamla ne gerek var bunlara. İş yerıyse işini yap
Bir sataşma durumu olmadığı sürece yuz goz olunmayarak çalışabilir.
İnadına çalışırım eşime bana çiçek yollamasını söylerim ve arada beni işten almaya da gelirse tamamdır bu iş. 😂😂😂
@Useymin niye be😂
Hayır ya sadece eski sevgililere alerjim var 😂
@Useymin belki😎
@Useymin aslında çok uysalimdir ama içimde az birazcık psikopatlik var inkar edemem😂
benden daha ast durumda olursa çalışırım. süründürürüm hep.
Aynı iş yerinde olmayı bırak aynı havayı bile soluyamam her an elimden kaza çıkabilir.
eski sevgiliden nispet, kaymağını ben yedim yoğurdunu sen ye...
Çöp karıştırmam işime bakarım
Aa panda başka bir tembel
Üşenmeye üşeniyorum der zorlarım sınırları😶
Miskinim valla saygı benden🐨
Sorun değil her şey olmuş bitmiş eskide kalmış
Alan almış koy popoya
Ben çalışırım ama o eski sevgilisiyle çalışamaz.
O çalışmasın tabi o kadar da değil :D
Güvenim sarsılır zaten hiç birşey yapmasa Bile..
Benim mezhebim o kadar geniş değil
Ben de delirirdim. :D
Bana zararı dokunmaz her şey eskide kaldı :D
Oldukça zor calışamam
Adı üstünde eski😀Hiç umrumda olmaz.
Hayır çalışmam muhatap olmam.
kesinlikle hayir. baska is mı kalmadı memlekette
bunyem kaldirmaz ag...
Hiçte cildirmam valla adamı ben aldım sonucta
çalışılmaz bence sorunlara yol açar
Konuşmadığımız sürece sorun yok..
Başka is mi yok çıkarım oradan
Calisamam çok zor. Sabır konusu değil bu.
sıkıntı yok devam yani!
Kötü ama eski muhabbetler dönmez ise sıkıntı yok
Allah mecbur ettirmesin ama izin vermem😂
niye eski sevgilinle eşinle yapmadıklarını mı yaptın ki
çalışırım banane ondan
Çalışırım ama kızın sevgilisi varsa
çalışırım işime odaklanırım
İşyeri tehlike altında 😀
ÇALIŞ mamak daha mantıklı gibi
Çalışılır zor da olsa
Ayni proje grubunda bile yer aldim.
Hayır keser doğrar biçer parçalarım
Çalışabilirdim sanırım.
Yapabileceğimi sanmıyorum.
Çalışamam, çalışılmaz kardeşim, çok zor.
Tesadüfmü bu olay
Bilmiyorum ki, kasti midir sence
Dünya küçük :)) çalışmam
Mümkün değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar