Emeklilik yaşı ne kadar olmalı? İnsan kaç yaşına kadar çalışmalı?

Dün "Son günlerde emeklilikte yaşa takılanlar adıyla yürütülen bir kampanya var. Hatta bunun için bir dernek dahi kurulan bir dernek dahi var. Dünyanın hiçbir yerinde 38 yaşında emeklilik diye bir uygulama yoktur. Ortalama emeklilik yaşı ülkemizde 52'dir" başlıklı bir yazı okudum ve soru aklıma geldi.
Örnek olarak, bunları söylemek isterdim: Emeklilik yaşının en az olduğu ülkeler: Birleşik Arap Emirlikleri, Çin, Rusya, Hindistan ve Japonya, en çok olduğu ülkeler ise Norveç, İzlanda, ABD, Hollanda, Avustraliya oluyor.

Elinizde olsaydı, emeklilik yaşını ne kadar ederdiniz?
Bana kalırsa insan ne kadar güçü yetiyorsa o kadar çalışabilir.
şimdiki gençlerin emekli hali :)
şimdiki gençlerin emekli hali :)
Emeklilik yaşı ne kadar olmalı? İnsan kaç yaşına kadar çalışmalı?
Cevapla